P
Pöllö pöö
Vieras
Ketkä täällä vaikuttaa mielestänne tasapainoisilta ja fiksuilta? Kun tuntuu, että monet noista vakkareista (joiden nimimerkit jää mieleen siis) on jotenkin kilahtaneita? Ärtsyjä, nirppiksiä tai sitten vaan tyhmiä (ei järjen valoa).
Joku "nörttinimimerkki" tuolla vilahti, vaikutti fiksulta, osasi kirjoittaa yli neljätavuisia sanoja ja perustella asiansa. Nyt en muista nimeä. En tiedä oliko mies vai nainen, lyhyt nimimerkki.
Onko täällä teidän mielestä yhtään oikein fiksua palstailijaa? En tarkoita mitään "ah sillä ja sillä on elämänkokemusta ja se on siksi tosi viisas vaikkei seosaa perustella mitään ja halii vaan kaikkia". Eikä kannata ehdottaa itseään, typerää.
Olen pari kertaa täällä pyörinyt, viime keväänä ja nyt taas viikon verran, kun on työssä hiljaista. Aiheet on välillä mielenkiintoisia, mutta te kirjoittajat jotenkin uuvutatte.
Joku "nörttinimimerkki" tuolla vilahti, vaikutti fiksulta, osasi kirjoittaa yli neljätavuisia sanoja ja perustella asiansa. Nyt en muista nimeä. En tiedä oliko mies vai nainen, lyhyt nimimerkki.
Onko täällä teidän mielestä yhtään oikein fiksua palstailijaa? En tarkoita mitään "ah sillä ja sillä on elämänkokemusta ja se on siksi tosi viisas vaikkei seosaa perustella mitään ja halii vaan kaikkia". Eikä kannata ehdottaa itseään, typerää.
Olen pari kertaa täällä pyörinyt, viime keväänä ja nyt taas viikon verran, kun on työssä hiljaista. Aiheet on välillä mielenkiintoisia, mutta te kirjoittajat jotenkin uuvutatte.