kuinka usein itse vaihdat esim paidan tai t-paidan ?Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Minkä takia vaihdatte niin usein puhtaita vaatteita? Olen sen verran ekologisesti ajatteleva, että ihmettelen. Mutta saahan sitä ihmetellä sitä sun tätä nykymaailmassa...
Sitten kun se haisee hielle tai on likainen. Miksi useammin.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:kuinka usein itse vaihdat esim paidan tai t-paidan ?Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Minkä takia vaihdatte niin usein puhtaita vaatteita? Olen sen verran ekologisesti ajatteleva, että ihmettelen. Mutta saahan sitä ihmetellä sitä sun tätä nykymaailmassa...
Just näin. Mein sälli on 2,5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2-vuotiaalle, kun vaippa on yön aikana vuotanut yli (heh, tietysti). Muussa tapauksessa kerran viikossa varmaan suunnilleen tai jos on kovasti hikoillut ja puku haisee.
Noin meilläkin, tosin pojat haluavat nukkua pikkareilla ja nehän vaihdetaan joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Vauvalle joka päivä, isommat lapset (7v ja 5v) vaihtavat yöpuvut 2-3 yön jälkeen..
No jokainen tavallaan, mä vaihdan kaikki vaatteeni päivittäin eli illalla laitan pesuun ja aamulla kaapista uudet. Kyllä niihin päivän aikana aina jotain pientä sotkua tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Sitten kun se haisee hielle tai on likainen. Miksi useammin.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:kuinka usein itse vaihdat esim paidan tai t-paidan ?Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Minkä takia vaihdatte niin usein puhtaita vaatteita? Olen sen verran ekologisesti ajatteleva, että ihmettelen. Mutta saahan sitä ihmetellä sitä sun tätä nykymaailmassa...
Me myös teemme näin.Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Me taidetaan olla ainoita, jotka laittaa yöpyn lapselle vasta iltapalan jälkeen ja vaihtaa päivävaatteet ennen aamupalaa.
Iltapala syödään yökkärissä mutta aamupala päivävaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Me taidetaan olla ainoita, jotka laittaa yöpyn lapselle vasta iltapalan jälkeen ja vaihtaa päivävaatteet ennen aamupalaa.
meillä just toisin päin.Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Iltapala syödään yökkärissä mutta aamupala päivävaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Me taidetaan olla ainoita, jotka laittaa yöpyn lapselle vasta iltapalan jälkeen ja vaihtaa päivävaatteet ennen aamupalaa.
?äällyshousutkinko tai hameen, siis itsellesi?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:No jokainen tavallaan, mä vaihdan kaikki vaatteeni päivittäin eli illalla laitan pesuun ja aamulla kaapista uudet. Kyllä niihin päivän aikana aina jotain pientä sotkua tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Sitten kun se haisee hielle tai on likainen. Miksi useammin.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:kuinka usein itse vaihdat esim paidan tai t-paidan ?Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Minkä takia vaihdatte niin usein puhtaita vaatteita? Olen sen verran ekologisesti ajatteleva, että ihmettelen. Mutta saahan sitä ihmetellä sitä sun tätä nykymaailmassa...
No koko perhe vaihtaa vaatteet ihan päivittäin. Aivan varmasti teen päivän aikana jotain josta tulee pientä hikeä, vanhempi muksu juoksee koulussa välitunneilla joten vaatteet haisee ja pienenmpi muksu niin kyllä tuokin touhuaa sen verran että vaatteet on mielestäni pesukunnossa päivän päätteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja samoin:?äällyshousutkinko tai hameen, siis itsellesi?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:No jokainen tavallaan, mä vaihdan kaikki vaatteeni päivittäin eli illalla laitan pesuun ja aamulla kaapista uudet. Kyllä niihin päivän aikana aina jotain pientä sotkua tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Sitten kun se haisee hielle tai on likainen. Miksi useammin.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:kuinka usein itse vaihdat esim paidan tai t-paidan ?Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Minkä takia vaihdatte niin usein puhtaita vaatteita? Olen sen verran ekologisesti ajatteleva, että ihmettelen. Mutta saahan sitä ihmetellä sitä sun tätä nykymaailmassa...
Meillä sama juttu. Puhdas yöpuku vaihdetaan saunan jälkeen lauantaina. Meillä ei lapset hikoile tms. yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Me taidetaan olla ainoita, jotka laittaa yöpyn lapselle vasta iltapalan jälkeen ja vaihtaa päivävaatteet ennen aamupalaa.
ai ei lapset hikoile yöllä. okei. hyvä teille.Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:Meillä sama juttu. Puhdas yöpuku vaihdetaan saunan jälkeen lauantaina. Meillä ei lapset hikoile tms. yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Me taidetaan olla ainoita, jotka laittaa yöpyn lapselle vasta iltapalan jälkeen ja vaihtaa päivävaatteet ennen aamupalaa.