G: Kuinka usein käyt ns. viihteellä?

Koska viimeksi kävit?

Itse todella harvoin, en viihdy enää baareissa ollenkaan (terassit ok). Viimeksi kävin piipahtamassa työkaverin läksiäisissä (baarissa jatkot) ja sitä ennen elokuussa yhden kaverin tupareissa josta siirryttiin paikalliseen.

Musta on ihan kiva ystävien kanssa kokoontua ja ottaa sidukkaa, mutta baarit on syvältä.

Nyt olis erään kaverin tuparit tiedossa ja suoraan sanottuna en haluais mennä. Täältä on matkaa sinne 20km ja sitten illalla kuulemma baariin toiseen kaupunkiin.
 
Aikanaan kävin useesti, siis tosi useesti :ashamed: Pystyin juomaan melkein litran vodkaa.

Nyt pojan tulon jälkeen ei baarit juurikaan kiinnosta, yhdestä kaljastakin menee hieman huppeliin :D Ehkä 2 * vuodessa käyn.
 
Aika harvoin... 3 kertaa vuodessa ehkä? Niin harvoin tulee into lähteä ja kun lähden niin hirvee morkkis sitten seurana, niin kuin lasten elämä olis mennyt pilalle, kun heidät viihteen vuoksi hoitoon laitettiin :(
 
mie
Baarit ei vaan oo mun juttu. Käyn ehkä kerran vuodessa. Kavereita on kiva nähdä ja vaikka sitten juodakin porukalla, mutta miksi sinne baariin pitää lähteä..? Mulla ei ole edes lapsia ja silti tuntuu siltä että en jaksaisi sitä samaa mitä osa tekee eli suurinpiirtein joka vkonloppu baariin.
 
Viimeisen 8 kk:n aikana oon käynyt kerran (eilen) :D Syy on tuo 7,5 kk:n ikäinen kuopus, jonka yötissittelyt ovat toivottavasti pian loppumaan päin ja äitee pääsee ehkä useammin kuin kerran vuodessa yli kolmeksi tunniksi kodin ulkopuolelle.
Mä olen kyllä aina ollut viihteilyn ystävä, aina valmis lähtemään radalle jos vain suinkin mahdollista B)
 
Ina
Mä en oikeastaan koskaan lähde pelkästään ravintolaan. Melkein aina lähden katsomaan vain jotain esiintyjää. Viimeksi olin joulukuun alussa pikkujouluissa ja seuraavan kerran menen ravintolaan katsomaan apulantaa...
 
Mun viihteellä käyminen merkitsee sitä, että otan koiran ja lähden kävelemään. Jos hyvin käy, kohtaan sopivan juttukaverin ja kun aikani rupattelen, jatkan matkaa. Kotiin on mukava tulla :).
 

Yhteistyössä