G: Kuinka usein käyt ns. viihteellä?

...
5 vuotta sitten kävin baarissa raskaana juomassa yhden tuoremehun... :)
Okei, sen jälkeen ollaan käyty pari kertaa "lomalla" risteilyllä, viimeeksi kyllä sielläkin oli pari lasta mukana.
 
noo
Edellisestä baarikäynnistä on 8 vuotta (olen 31-vuotias), lasten jälkeen se vaan loppui, ei edes kiinnosta. Mutta kyllä mulla silti sitä lapsivapaatakin aikaa on, menee lähinnä urheilun parissa.
 
Raskaana
Ennen raskautta kävin aika vähän kai, elokuussa kahesti, lokakuussa ja joulukuussa...
Keväällä kahesti...
Hyvin muistaa ku niin vähän käy...

Nyt tulee piitkä tauko ku olen raskaana ja eipä sinne kaipaakkaan kun on muuta mielessä :)
 
Viime lauantaina kävin viimeks.

Käyn ehkä 3-4 kuukauden välein. Tosin en sillonkaan missään baarissa (=yökerho), vaan ihan jossain mukavassa pubi-tyyppisessä paikassa jossa pystyy keskustelemaan kaverin kanssa huutamatta.

Yökerhot on täällä päin nykyään niin hanurista että niihin ei kiinnosta mennä vaikka joskus tanssijalkaa vähän vipattais.
 
Viimeksi olen käynyt elokuussa juhlimassa mun ja miehen yhteisiä kolmikymppisiä :D Sitä ennen olin käynyt vissiin melkeen vuotta aiemmin edellisen kerran. Just tuli mieleen että olisi kiva lähteä johonkin pitkästä aikaa silleen, että olisi se koko ilta aikaa rauhassa valmistautua jonkun kämpillä, ja tanssia kunnolla baarissa. Kun ei oikein ole kavereita jotka tykkäis tanssia yhtä paljon, ja toisekseen nykyään pitää eka huolehtia lapset sänkyyn ja sitten kiireellä laittaa ja suoraan baariin... ei ole sitä mukavaa alkuillan fiiliksen keräysaikaa :/
 
Viimeksi ollut "viihteellä " lokakuussa 2006 :whistle:
Ens kuus lapsuuden ystävä tulossa yökylään, jolla vielä muutaman kuukauden pitempi paussi :D
Saas nähdä päästäänkö baariin asti, vai viekö uni voiton
:D
 
bla
Käyn viihteellä kerran-kaksi viikossa, joskus useamminkin. Olen ainejärjestöni bilevastaava, joten saan (ja joudun) osallistua (osallistumaan) usein tapahtumiin, jossa alkoholi on suuressa osassa. Yksillä käyn useita kertoja viikossa.

Viimeksi olin hieman humalassa torstaina, paljon alkoholia nautin maanatai-aamupäivällä. (Olin tosiaankin siis goomailemassa, mikä selittänee juopottelun ajankohdan.)
 

Yhteistyössä