N
Nainen!
Vieras
[x ] koruista
[x ] lapsista
[x ] romanttisista komedioista
[ ] kimaltelevista yksityiskohdista vaatteissa (YÖKS!)
[x/- ] meikkivoiteista (Läiskin naamaani, jottei se näyttäisi niin kirjavalta, mutta en mä varsinaisesti kovin kiinnostunut tai innostunut erilaisista voiteista ole)
[ x] korkokengistä
[ x] vauvan tuoksusta (IHANA! Siis meidän vauvan tuoksu. Myös mun miehen mielestä, onko hän siis epämiehekäs???)
[ ] ruusuista (Jotenski tylsiä kukkia. Piikkisiäkin. Kuivattuina alläjä pölykasoja.)
[x ] Täydellisistä naisista (No mutta TOTTAKAI!)
[x ] juoruamisesta (Ilman muuta, mutta ei ilkeästi
)
[ x] sisustuksesta
[ ] hoivaamisesta (Öööö???)
[ ] häistä (Enpä juuri. Ainakaan teemallisista isoista ripsessahäistä ja tuhannen euron hääpuvuista.)
[ ] minihameista (HEHHEH, ai näillä koivilla. Väärät sääret, arpiset polvet ja selluliittia reisissä...)
[x ] lapsista
[x ] romanttisista komedioista
[ ] kimaltelevista yksityiskohdista vaatteissa (YÖKS!)
[x/- ] meikkivoiteista (Läiskin naamaani, jottei se näyttäisi niin kirjavalta, mutta en mä varsinaisesti kovin kiinnostunut tai innostunut erilaisista voiteista ole)
[ x] korkokengistä
[ x] vauvan tuoksusta (IHANA! Siis meidän vauvan tuoksu. Myös mun miehen mielestä, onko hän siis epämiehekäs???)
[ ] ruusuista (Jotenski tylsiä kukkia. Piikkisiäkin. Kuivattuina alläjä pölykasoja.)
[x ] Täydellisistä naisista (No mutta TOTTAKAI!)
[x ] juoruamisesta (Ilman muuta, mutta ei ilkeästi
[ x] sisustuksesta
[ ] hoivaamisesta (Öööö???)
[ ] häistä (Enpä juuri. Ainakaan teemallisista isoista ripsessahäistä ja tuhannen euron hääpuvuista.)
[ ] minihameista (HEHHEH, ai näillä koivilla. Väärät sääret, arpiset polvet ja selluliittia reisissä...)