G: Kuinka olette olleet kihloissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuinka kauan olette olleet yhdessä ennenkuin olette menneet kihloihin ja kuinka kauan kihloissa ennen kuin olette menneet naimisiin? :) Miehelle teen galluppia..haluaa tietää... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinka kauan olette olleet yhdessä ennenkuin olette menneet kihloihin ja kuinka kauan kihloissa ennen kuin olette menneet naimisiin? :) Miehelle teen galluppia..haluaa tietää... :)

Niin ja minkä ikäsiä olette olleet kihloihin ja naimiisiin mennessänne? :)

Onko kihlaus, kihlaus, jos ei ole sovittu että ollaan kihloissa, eikä ole vaihdettu sormuksia, mutta hääpäivä on kuitenkin sovittu.. silloin olen ollut kihloissa, muussa tapauksessa en.

Kun seurustelua oli takana reilu kakstoista vuotta, päätettiin mennä naimisiin. Päätöksestä vihkimiseen meni reilu kaks kuukautta. Tuo oli ilmeisesti meillä se kihlausaika. Sormuksia ei ostettu. Kolmekymppisiä oltiin tolloin.

Kihloihin menimme 12/97, mä olin 20-vuotias, mies 24-vuotias. Olimme olleet yhdessä noin 4kk, mutta mies oli ennen seurustelun alkua ollut yksi parhaimmista ystävistäni noin viiden vuoden ajan.
Naimisiin menimme 6/00, mä olin silloin vielä 22-vuotias ja mies 26-vuotias.

Ennen kihlausta oltiin yhdessä 1 vuosi. Kihloihin mentiin ja siittä aika vierähti 10 vuoteen ja mentiin naimisiin. Olin juuri täyttämässä 17. Ja mies 19. :) aika nuoria,mutta nuorena se jo pitää alottaa!!

Mentiin kihloihin kun olin.. ööö.... 23, kaksi vuotta myöhemmin mentiin naimisiin. Yhdessä oltiin oltu kolme vuotta kun kihlauduttiin, yksi lapsi, naimisiin mennessä kaksi lasta.

Olimme seurustelleet puoli vuotta ennen kihloihin menoa. Kihloissa ollaan oltu kohta viisi vuotta, naimisiin menosta on puhuttu, mutta aikaa ei ole vielä tarkemmin päätetty. Kihloihin mennessä mie olin 23 ja mies 22.

Yhteistyössä