G: Kuinka nukutte puolisonne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä niin että mies nukkuu makuuhuoneessa sängyssä ja minä olkkarissa sohvalla.

Mulla on univelkaa ja meni hermot tässä ... ensin mies on illalla siellä sängyssä makaamassa iPhonensa kanssa ja se valo häiritsee ja ärsyttää, sit kun se laittaa kullanmurunsa pois, alkaa kuorsaaminen.

Tulen hulluksi. Nukun sohvalla ... ainakin toistaiseksi.

Samassa huoneessa ja samassa sängyssä. Välissä nukkuu poika 2v. Hyvin nukutaan kaikki, mutta pojalle suunnitteilla oma sänky meidän makkariin, kun on toinen tulollaan.

Nukutaan samassa sängyssä, ennen oli 140cm parisänky joka vaihdettiin 180cm leveään mun raskauden aikana, että mahtuu rauhassa sängyssä imettämään ym. Nykyään myös vauva nukkuu joko välissämme tai minun kainalossa.

Minä nukun kyljellään, mies miten milloinkin. Minulla on pienempänä pehmeämpi patja ja miehellä taas kovempi, mutta yhteinen petari niin voi sinne toisen kainaloonkin kömpiä helposti. Hyvin nukutaan koko porukka - ainakin useimpina öinä :) Minä herään vauvan tuhinoihin imettämään ja mies ei yleensä heräile ollenkaan.

Yhdessä nukuttu 8 vuotta.

Samassa huonessa, samassa sängyssä. Yleensä käydään nukkuun siten, että mies mahaa selällään ja olen hänen kainalossaan, mut heti kun mies nukahtaa, niin vaihdan kylkee ja menen omalle puolelleni nukkumaan, koska en saa unta jos joku on ihan liimaantunut muhun kiin. Yhdessä ollaan oltu vajaa puoltoista vuotta.

Meillä mä seilaan kolmen nukkumapaikan väliä.
Alku-unet otan miehen kainalossa, lusikka on parhain saman peiton alla. Vauva koisii vieressä sivuvaunupinniksessä ja esikoinen koko sänkyviritelmän toisella laidalla.

Vauvan eka heräämisen jälkeen siirryn vauvan kanssa viereiselle sängylle joka on erillään parisängystä missä mies ja esikoinen nukkuu ties miten poikittain. Vauva on tästä eteenpäin tiukasti kyljessä kiinni, vaikka tuo pinnis tulee mukana toisen sängyn kylkeen.

Toinen herääminen valpastuttaa vauvaa niin paljon että aamuyöstä lähtien nukutaan olkkarin sohvalla. Ja kehtaan väittää unenlaatua hyväksi :D

Yhdessä viitisen vuotta, odotan kuin kuuta nousevaa kun saamme taas kaksisteen nukkua sängyssämme... :)

Eri huoneissa. Ottaa päähän. Jotenkin itse tulkitsen asian niin että kun on siirrytty nukkumaan eri paikkoihin, niin meillä menee huonosti (en tiedä meneekö oikeasti vai ei). Mies selittää asian niin että menee nukkumaan muualle siksi että minä saan nukkua yöt ja hänen on helppo ja nopea hoitaa yöllä heräävä lapsi.

Yhteistyössä