G: kuinka moni omistaa "merkkituotteita" mitä? Brassaillaan hieman ajankuluksi :D

uiui, ensin aattelin, että paskat mulla mitään on, muta joku mainitsi mexxin jakkupuvun, mulla on niitä3, ja kaksi Rilsin. Enpä ole ajatellut niitä kovin merkkeinä, muta kai ne sit on. hehhehheheeee

:)

Ai ni onhan mulla Rilsin iltapukukin.

Voi jee, onpas mahtavaa....

Ööö... no miul on tämmöttissii!

00001869.jpg

block-lamppu.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristallie:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3347707.jpg
Mun rakas 1

Ihana laukku! Miulla feikkinä samanmerkkinen, ja lompakko samaa sarjaa :D

Toi laukku on ihan sairaan hieno livenä:) sisältä jotain ihmeen käärmeen nahkaa tai jotain :) Vei mun sydämen heti kun siihen törmäsin.

Donna Karanin silmälasit
Guessin laukkuja
Longchampin laukkuja
SAK:n laukku
Lapsilla Marimekkoa, Kenzoa, Ticket-to-heavenin puku, Elleä...ja tuo ihan sulassa sovussa marketti-yms kaman kanssa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Merkkejä:
Niin ja lompakot on toinen Guess ja toinen Calvin Klein, ja meikkipussit kaikki Marimekkoa ja meikit suurin osa YSL, Elisabeth Arden, Clarins linjaa. Hiustenhoitoaineet kaikki Tigin BedHead sarjaa. Hajuvedet myös laatukamaa.

En uskonut olevani näin merkkitietoinen, ennekuin aloin listata näitä juttuja....

oiskohan siinä se, ettet välttis oo merkkitietonen vaan ostat laadukkaita ja ne nyt sattuu olemaan merkkituotteita? eli oot tykästyny esim. nuihin meikkimerkkeihin, ne sopii siun iholle tai siun väreihin parhaiten jne...

tosi on että esim. merkkilaukut kestää pidempään (nimim. kokemusta on) :D

Juu, näin se taitaa olla. Ja en noihin omaisuuksia törsää vaan meikit, hajuvedet, hiustenhoitotuotteet tilaan ulkomailta, paljon halvemmalla kuin suomen hinnat ovat. Suurimman osan muista merkkituotteistani olen myös ostanut ulkomailta halvempaan hintaan; aitoina kuitenkin merkkien omista liikkeistä. Harvemmin muutenkaan nykyään suostun maksamaan täyttä hintaa oikein mistään, alennusmyynnit rokkaa =)

ei mulla kovin paljon merkkituotteita ole. Turha ostella kalliita laukkuja tai vaatteita kun kuitenkaan en käytä samoja paria vuotta pidempään ja halvemmat riittävät siksi aikaa varsin hyvin. Meikeissä sun muissa monissa maksaa pelkkä merkki, ja jostain naamarasvoista en etenkään maksa kymmeniä euroja koska ne ei ole yhtään sen parempia kuin perusvoidekaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja brändi:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Alkuperäinen kirjoittaja Schornsteinfeger:
Siis meillä on imurien mersu. Lux

Imurien mersu on kylläkin Miele, sorge vaan :D

Eikä oo ku allaway.

Eikös Dyson olekaan mitään?

On, mutta rupu sakki pitää LAADUKKAANA merkkituotteena sellaista mikä ei ole onkohan missään muussa imurissa 5v takuuta.

Joo marimekko ei ole mikään laatumerkki varsinkin ne trikoo paidat ja kangaslaukut on tosi junttimaisia. Benetton täysin paskaa. Mersu on brassailijoiden auto. Lexus laatu auto. Moni ei edes tiedä todellisia laatumerkkejä vaan kuvittelee just, että joku mexx tai gues on sellainen.

Kaikista huvittavinta on kuitenkin se, että mitä ilmeisemmin merkkivaatetietoisuus ja oikeinkirjoitustaito eivät kulje käsi kädessä :) Käytän mieluiten sellaisia vaatteita, joiden nimet osaan kirjoittaa edes välttävästi oikein..

Yhteistyössä