G: Kuinka monen parisuhteessa nainen haluaa enemmän seksiä kuin mies?? (miehetkin saa vastata jos uskaltaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Tuli vaan mieleen kun aika paljon täällä on aloituksia ollu että kun nainen ei halua seksiä mutta mies haluaa. Kuinka monella on asia toisin päin??
Miltä teistä naisista tuntuu jos mies "pihtaa"?

Meillä se olen yleensä minä joka haluaa useammin ja mies taas haluaa harvemmin. Toki miehelläkin on välillä "aktiivisempi" kausi, mutta yleensä se on näin.
Mulle tulee ainakin välillä sellainen tunne että enkö kiihota miestä enään niin paljoa kuin ennen?? Mutta kai se on tää avioliitto mikä syö seksiä. Mies kyllä sanoo ettei se johdu minusta, että ei vaan yksinkertaisesti jaksa/huvita.

:wave: Olen ollut koko suhteen ajan se ´nymfompi´ :p Nyt kun olen viimesilläni raskaana,mies ei halua enää ollenkaan ja mulla tietysti paha mieli.Mies on niin heikkohermo tän vauvan kanssa että pelkää käynnistävänsä synnytyksen tms. :headwall:

:wave:

Kyllähän se nuppin ottaa, jos toiselta heruu korkeintaan kerran viikossa. :headwall: nyt synnytyksen jälkeen kyllä on osat vaihtunu, se ruinaa taukoomatta! :o Ja ei jotenki iske, jos muksu roikkuu rinnalla ja yks yrittää vihjailla. :x Mut eiköhän tässä taas samaan kaavaan palata, kuhan tilanne vähän tasaantuu ja mies menee takasin töihin... ;)

Meillä! Mutta onneksi mieskin on aika viriili :) Että ei ole tarvinnut ottaa stressiä (toistaiseksi ainakaan) sen suhteen.

Välillä itteä ärsyttää kun tekis mieli ja miestä "väsyttää", mä kun en IKINÄ kieltäydy seksistä väsymyksen takia. Tai oikeastaan oonkohan peräti 2 kertaa suhteen aikana torjunut miehen lähestymisyrityksen :D

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:

Kyllähän se nuppin ottaa, jos toiselta heruu korkeintaan kerran viikossa. :headwall: nyt synnytyksen jälkeen kyllä on osat vaihtunu, se ruinaa taukoomatta! :o Ja ei jotenki iske, jos muksu roikkuu rinnalla ja yks yrittää vihjailla. :x Mut eiköhän tässä taas samaan kaavaan palata, kuhan tilanne vähän tasaantuu ja mies menee takasin töihin... ;)

Voi ku sais ees siihen kerran viikkoon, ku meillä saattaa olla 2- taukojakin välillä... Itsellä kun tekis mieli useammin ku kerran viikossa, sellanen 5-7 kertaa ois aika hyvä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:

Voi ku sais ees siihen kerran viikkoon, ku meillä saattaa olla 2- taukojakin välillä... Itsellä kun tekis mieli useammin ku kerran viikossa, sellanen 5-7 kertaa ois aika hyvä :p

meil on ollut jopa 6kk väliä, mutta sen jälkeen ei enää tehnytkään mieli :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
:wave: Olen ollut koko suhteen ajan se ´nymfompi´ :p Nyt kun olen viimesilläni raskaana,mies ei halua enää ollenkaan ja mulla tietysti paha mieli.Mies on niin heikkohermo tän vauvan kanssa että pelkää käynnistävänsä synnytyksen tms. :headwall:

Samanlainen oli minun mies raskausaikana. Raskaus tosin olikin rankka ja supisteli että ehkä ihan hyvä vaan :D

Yhteistyössä