G: Koska viimeksi viihteellä ja koska seuraavaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieraileva tähti
  • Ensimmäinen viesti
lady of the lake
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Viime viikonloppuna, tosin olin selvinpäin ja vain pari tuntia. Seuraavan kerran luultavasti 7 maaliskuuta tatuointimessuilla tai sitten 29 helmikuuta miehen keikalla.
Missa miehelläs on keikka? B)
 
tinkiwinki
viimeks viihteellä pari viikkoa sitten seuraavan kerra pääsen 3kk päästä kun lähden risteilylle (en usko että ukko päästää sitä ennen minnekkään kun risteilyn kans jopa ongelmia...)
 
Rouva
Viime elokuussa "jaksoimme" viimeksi käydä ukon kanssa tanssimassa, sen jälkeen ei ole tehnyt mieli. Jos tulisi hyviä bändejä tännepäin, niin menisimme katsomaan. No ensi viikonloppuna taas tanssimaan hotelli-kylpylään, jossa voi yöpyäkin. Siellä on sekä paritanssia että discopuoli, ihan sopivaa viihdettä meille ! En ole töissä eikä ole sellaisia naiskavereita, joita kiinnostaisi lähteä esim. discoon tai keikoille kaveriksi, harmi !
 
mm
Vietettiin miehen kanssa hotelliyö kolme viikkoa sitten, seuraava taas noin kolmen viikon päästä. Ollaan panostettu tällätavoin meidän parisuhteeseen. Syödään, juodaan ja na****n, käydään teatteris, leffas tai jotakin muuta kivaa, ollaan kahden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No jos oikein viihdettä haetaan (eli baarielämää) niin oon viimeksi ollu omissa polttareissani eli elokuussa 2001 :whistle: Eikä seuraavasta kerrasta ole tietoa *nutturako liian tiukalla* :LOL:
Meinasin just kirjottaa että taidan tehdä ennätyksen kun viimeksi olen baarissa ollut elokuussa 2001 mutta onhan täällä muitakin nutturapäisiä :D :wave: !

Festareilla olen ollut kerran-pari kesässä, sitä ei lasketa viihteellä olemiseksi :saint: ?

Seuraavan kerran baariin, vuonna 2010 B) ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No jos oikein viihdettä haetaan (eli baarielämää) niin oon viimeksi ollu omissa polttareissani eli elokuussa 2001 :whistle: Eikä seuraavasta kerrasta ole tietoa *nutturako liian tiukalla* :LOL:
Meinasin just kirjottaa että taidan tehdä ennätyksen kun viimeksi olen baarissa ollut elokuussa 2001 mutta onhan täällä muitakin nutturapäisiä :D :wave: !

Festareilla olen ollut kerran-pari kesässä, sitä ei lasketa viihteellä olemiseksi :saint: ?

Seuraavan kerran baariin, vuonna 2010 B) ?


Mä kyl lasken viihteellä käymiseksi kaikki festarit, kylpyläkeikat, kaverikyläilyt ym. joissa olen "juhlinut" ilman lapsia eikä näissä aina tarvitse olla alkoholillakaan mitään tekemistä.

 

Yhteistyössä