G: koska veit lapsesi ekaa kertaa yökylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoinen oli 1kk kun oli ekan kerran yökylässä ja toinen oli 2kk. Liian aikaisin kun nyt jälkeen päin ajattelen, mutta en voi muttaa mennyttä, tulevaisuuteen voin.:)

1v2kk oli kun ekan kerran oli koko yön mummunsa luona (itse vietin juhannusta mökillä).
Sitä ennen oli kyllä ilta- ja alkuyöhoidossa jos oli jotain menoa. Mutta koska imetin vuosikkaaksi, en ennen tuota voinut koko yöksi hoitoon laittaa.

Lapsi oli 1v 2kk, kun oli ekan kerran yötä mummulassa yksin. Kerran sitä ennen oli isänsä kanssa yhden yön kotona ilman minua, kun lähdin ystävän juhliin n. 100km:n päähän. Tuolloin lapsi oli 10kk.

lapsi nyt 1.5v ja ei ole ollut yökylässä koskaan. ekan kerran oltiin ilta poissa nyt vkoloppuna ja hoitaja kotona lapsella. itse tultiin yöllä kotiin.

ei ole ollut tarvetta.

[QUOTE="hop";26129649]Meillä ei onnistuisi millään tarmolla, pullo ei ole kelvannut kummallekaan ja yömaitoa ovat kuitenkin tarvinneet tosi pitkään.[/QUOTE]

Juuh.
Lapset ja tilanteet erilaisia.
Meillä on kelvannut äidinmaito pullostakin eli siltä osin olisi onnistunut.

:)

Mulla lapset 2v8kk ja 1v, eivätkä ole olleet koskaan yökylässä ilman vanhempia. Ei ole ollut tarvetta, isompi ollut kerran sillain kotona että mummo laittoi nukkumaan.
Muuten ollaan kyllä oltu yökylässä useastikin, eli osaavat kyllä nukkua muuallakin kun omassa sängyssään.

[QUOTE="hansu";26129302]Esikoinen oli 1kk kun oli ekan kerran yökylässä ja toinen oli 2kk. Liian aikaisin kun nyt jälkeen päin ajattelen, mutta en voi muttaa mennyttä, tulevaisuuteen voin.:)[/QUOTE]

Ai tapahtuiko sit jotain kamalaa ja peruuttamatonta?

[QUOTE="vieras";26130062]Esikoinen oli varmaan n. 5kk
Keskimmäinen reilu 1v
kuopus 8kk[/QUOTE]

Muistinkin esikoisen kohdalla väärin. Ei voinut mitenkään olla noin nuori koska ei suostunut syömään muuta kuin rintaa. Eli oli hän varmaan n. 7kk kun oli ekaa kertaa yötä ilman minua. Aikaa on sitäjo 14 vuotta joten en muista enää kunnolla. :D

6kk oli muksu kun oli yötä isällään ja vieläkin harmittaa että niin aikaisin annoin.

Mikä siinä harmittaa? Meillä lapsi on ollut ekaa kertaa mun vanhempien luona yötä 2kk ikäisenä ja lähes kuukauden-parin välein sen jälkeenkin, nyt on 2,5v :) edelleen tykkää mennä yökylään ja isovanhemmatkin ovat onneissaan.
Mikä siinä on niin pahaa että lapsi on poissa yhden yön? Kaikki voittaa :)

2kk. Juhlittii mun miehen synttäreitä (ja hirrrrveet koomat) ja tyttö oli mummilassa varustettuna jotai 1,2l pumpattua rintamaitoa. Kuukausi siitä sama setti ja ei mennytkään niin hyvin kuin ensimmäisellä kerralla.. Nyt täytyy oottaa että tuo istuu ja syö kunnolla muutakin kuin rintaa. Että ehkä joskus marraskuussa..

Yhteistyössä