G: koska veit lapsesi ekaa kertaa yökylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8kk oli tyttö kun mummolassaan oli yön hoidossa.
Itseasiassa mä en kyllä osaa ajatella tuota "yökylänä" tai sellaisena varsinaisena "hoitoon viemisenä", koska oltiin molemmat mun vanhemmilla pari viikkoa ja yhtenä yönä olin poissa, lapsi nukkui isovanhempiensa välissä kuukautta vanhemman enon vieressä.

Lapsella ei ollut mitään hätää, rintaakin sai isoäidiltään. Mulla se "hätä" oli kun baarin vessassa pumppasin maitoa pois ja heräilin yölläkin kipeitä, pakkautuneita ja maitoa valuvia rintoja potemaan. :D

8kk oli tyttö kun mummolassaan oli yön hoidossa.
Itseasiassa mä en kyllä osaa ajatella tuota "yökylänä" tai sellaisena varsinaisena "hoitoon viemisenä", koska oltiin molemmat mun vanhemmilla pari viikkoa ja yhtenä yönä olin poissa, lapsi nukkui isovanhempiensa välissä kuukautta vanhemman enon vieressä.

Lapsella ei ollut mitään hätää, rintaakin sai isoäidiltään. Mulla se "hätä" oli kun baarin vessassa pumppasin maitoa pois ja heräilin yölläkin kipeitä, pakkautuneita ja maitoa valuvia rintoja potemaan. :D

Siis ymmärsinkö mä oikein.. Imettikö lapsesi isoäiti häntä? :D

[QUOTE="hmmm";26130969]Siis ymmärsinkö mä oikein.. Imettikö lapsesi isoäiti häntä? :D[/QUOTE]

Juu imetti. Ja imettää edelleen tarvittaessa.
Esimerkiksi viime viikonloppuna veljeni kihlajaisissa pyysin äitiäni imettämään lastani jotta mä voin mennä rauhassa syömään ja seurustelemaan. :D

Tunnen itseni ihan friikiksi... Meillä nimittäin molemmat ovat olleet yksin (tai keskenään) yökylässä - siis ilman minua - ensimmäisen kerran vasta 3-vuotiaina :O !

esikoinen oli 6kk kun oli yön yli mummon kanssa. Kuopus ei ole ollut koskaan yökylässä, on kohta 2v. Kaksi kertaa on ollut niin, että olen nukuttanut ja mummo tullut sitten meille lapsia hoitamaan seuraavaan aamupäivään asti. Olisin mieluusti vienyt, mutta on isoveikkaansa huomattavasti huonompi nukkumaan joten ei olla haluttu valvottaa mummoa:)

Esikoinen oli 1v 9kk iässä opettelemassa yökyläilyä, kun olin raskaana. Toisen kerran sitten, kun kuopus syntyi (2v1kk). Sen jälkeen on ollut hoidossa muistaakseni kahdesti.

kuopus on nyt reilu 2 v, eikä ole ollut vielä yökyläilemässä.

Yhteistyössä