G: ketkä tyytyväisiä asuntoonsa

millipilli
Erittäin tyytyväisiä ollaan tähän asuntoon. Muutettiin kolmisen viikkoa sitten tähän :D tosin eläkeikään asti tässä ei kyllä olla vaan omakotitalo on haaveissa muutaman vuoden päästä. Tää on tällainen välietappi
 
VinoKettu
Ei olla tyytyväisiä nykyiseen, kaupungin vuokratalossa asutaan, vuokra 800?... :whistle:

Siksipä ollaan ostettu oma rivarinpätkä, aikasta lailla tyytyväisiä ollaan siihen. :) Muuttamaan päästään kuun lopussa, kunhan ensin vähäsen remontoidaan.
 
Kyllä tää on just oikee meille =) Mutta sitä ei voi varmuudella sanoa asutaanko aina tässä. Jos lapsia tulee lisää niin tilaa tarvii huoneen, parin verran lisää (pienessä omakotitalossa asutaan). Tai jos halutaan lyhentää työmatkojamme niin sitten on edessä muutto...Mutta tällä hetkellä unelmien talo =)
 
:wave: oon tosi tyytyväinen :)

mutta ehkäpä sitten kun lapset on isoja ja muuttanu pois kotoa niin katellaan pienempää...veikkaisin...
ja sitten kun olen rikas niin haluan helsingin keskustasta,sellasesta vanhasta,korkeesta kerrostalosta kattohuoneiston B) niinku loma asunnoksi :D sitten kun... :D

nyt siis asutaan omakotitalossa joka on tosi hyvällä paikalla :) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:17 pienenhetken kirjoitti:
:wave: oon tosi tyytyväinen :)

mutta ehkäpä sitten kun lapset on isoja ja muuttanu pois kotoa niin katellaan pienempää...veikkaisin...
ja sitten kun olen rikas niin haluan helsingin keskustasta,sellasesta vanhasta,korkeesta kerrostalosta kattohuoneiston B) niinku loma asunnoksi :D sitten kun... :D
Joo sittenku tulee lottovoitto... Kaveri aiko ostaa vanhan veturihallin kesämökiks kunhan saa miljoonia euroja ja on rikas, tai siis jos joskus mahdollisesti tulisi saamaan joka on kyllä hirvittävän epätodennäköistä... Mut ainahan saa haaveilla ja suunnitella.
 
Erittäin tyytyväisiä ollaan! Tilava kerrostalokolmio parin kilometrin päässä Jyväskylän keskustasta on meille ihan täydellinen! Vaikka talo on yli 30v vanha, niin edelliset asukkaat (muutettiin joulukuussa) olivat laittaneet tämän vuosituhannen puolella kylppärin, vessan ja keittiön ihan vimpan päälle. Esikoista vasta odotetaan ja kolme on haaveissa, joten jossain vaiheessa varmasti muutetaan, mutta varmaan vasta sitten, kun kakkonen alkaa kaipailla omaa huonetta. Eli varmaan seuraavat 7-8 vuotta tässä asutaan!

Joku sanoi asuvansa vuokralla 800e/kk. Me laskettiin ihan samaa asiaa, että hitsi kun on vuokralla asuminen kallista, ja ostettiin oma! :D Juoksevia kuluja on n. 300e/kk (sähkö, vesi, vastike, netti) ja n.600 e/kk käytetään lainan lyhennyksiin. Eli halvempaa on asua omassa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:35 swerfiel kirjoitti:
Erittäin tyytyväisiä ollaan! Tilava kerrostalokolmio parin kilometrin päässä Jyväskylän keskustasta on meille ihan täydellinen! Vaikka talo on yli 30v vanha, niin edelliset asukkaat (muutettiin joulukuussa) olivat laittaneet tämän vuosituhannen puolella kylppärin, vessan ja keittiön ihan vimpan päälle. Esikoista vasta odotetaan ja kolme on haaveissa, joten jossain vaiheessa varmasti muutetaan, mutta varmaan vasta sitten, kun kakkonen alkaa kaipailla omaa huonetta. Eli varmaan seuraavat 7-8 vuotta tässä asutaan!

Joku sanoi asuvansa vuokralla 800e/kk. Me laskettiin ihan samaa asiaa, että hitsi kun on vuokralla asuminen kallista, ja ostettiin oma! :D Juoksevia kuluja on n. 300e/kk (sähkö, vesi, vastike, netti) ja n.600 e/kk käytetään lainan lyhennyksiin. Eli halvempaa on asua omassa!
Mä kävin kelan sivuilla laskemassa asumistukea yhteen taloon ja yllärikseni sain tulokseksi että enemmän saa jos on oma ku jos asuis siinä vuokralla. En tiiä osasinko sit laskee oikein. Mut samoilla tiedoilla muuten, vaihdoin vaan oma ja sit vuokra.
 
Kyllä olen tyytyväinen, ja syytä ollakin kun vasta vajaa vuosi asutettu tätä viisikymppistä taloa :) Tilaa on meille riittävästi (4h ja köökki), on ihana puilla lämpiävä sauna ja kaunis piha, jossa paljon marjapuskia ja puita ja paljoa paljon hommaa :D (vielä jaksaa innostaa).
Pojan hoitopaikkaan 500m, ala-asteelle 500m, yläasteelle ehkä700m, uimarannalle 1km ja keskustan palveluihin 1km, eli ihanteellinen sijainti meille!

Mutta tuskimpa ihan koko ikäämme tässä asustetaan, vaikka kuka tietää...kyllä sitten mummona ja papparaisena muutamme sellaiseen asuntoon missä voimme vanheta ilman turhia työtaakkoja pihasta ym.
 
en ole tyytyväinen, haluaisin isomman keittiön ja kylpyhuoneen. Tytöllekin pitäs kohta olla oma huone. Ja pitäis olla paljon enemmän säilytystilaa ja haluaisin asua joko rivarissa tai omakotitalossa
 
Tää on täydellinen vuokra-asunto väliaikaiseen (miehen työsiirtoa odotellessa) asumiseen eli paritalo maaseudun rauhassa, naapureita on kyllä ympärillä mutta rauhallista kuitenkin, iso piha jne.. =)
 
Olen todella tyytyväinen. On ihanaa asua tilavassa omakotitalossa, jossa oma rauha ja oma piha. Naapuritkin ihan mukavia. Vielä kun saadaan joskus remontoitua sisustus oman näköiseksemme, niin tämä on täydellinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:18 JuiceFani kirjoitti:
Joo sittenku tulee lottovoitto... Kaveri aiko ostaa vanhan veturihallin kesämökiks kunhan saa miljoonia euroja ja on rikas, tai siis jos joskus mahdollisesti tulisi saamaan joka on kyllä hirvittävän epätodennäköistä... Mut ainahan saa haaveilla ja suunnitella.
niimpä.haaveilu ei maksa mitään :)
ja veikkaampa että vaikka se lottovoitto tulis niin en löytäis sitä "unelmieni loma-asuntoa" koska olen sen mielessäni niin hienoksi ja ihanaksi jo suunnitellu ;)
 

Yhteistyössä