G: ketkä tyytyväisiä asuntoonsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:47 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:18 JuiceFani kirjoitti:
Joo sittenku tulee lottovoitto... Kaveri aiko ostaa vanhan veturihallin kesämökiks kunhan saa miljoonia euroja ja on rikas, tai siis jos joskus mahdollisesti tulisi saamaan joka on kyllä hirvittävän epätodennäköistä... Mut ainahan saa haaveilla ja suunnitella.
niimpä.haaveilu ei maksa mitään :)
ja veikkaampa että vaikka se lottovoitto tulis niin en löytäis sitä "unelmieni loma-asuntoa" koska olen sen mielessäni niin hienoksi ja ihanaksi jo suunnitellu ;)

Sun pitää sit rakennuttaa sellanen =)

Ostettiin 5kk sitten vanha 60-luvun talo kilometrin päästä kaupungin keskustasta. Tykkään tosi paljon asua tässä ja nyt kun ollaan tehty sisäremppa joka huoneeseen niin tuntuu kyllä omalta. täs on noin 100m2 tilaa ja riittää hyvin vanhemmille ja lapselle, + koiralle ja 2 kissalle ja 800m2 piha on just sopivan kokoinen, ei liian iso mutta ei ihan koppikaan.

Ei tää nyt mikään unelmakämppä ole mutta sijainti on loistava, nyt kun ollaan tehty tästä omannäköinen niin viihdyn loistavasti. Nautin siitä kun saa tehdä kodista oman näköisen...haettiin tarkoituksella sellainen asunto jossa kaikki tarvii lähivuosina uusia.

Tällä hetkellä tää on passeli asunto meille. Vuosi sitten vuokranantaja remppasi asunnon lattiasta kattoon, on avara ja nelihenkiselle perheelle sopiva. Opiskelija-asunto tää on ja vuokra sen takia edullinen, sijainti hyvä, kaikki palvelut kävelymatkan päässä.
Unelmien koti tää ei kuitenkaan ole ja pieneksi käy, kun kolmonen joskus ilmoittaa tulostaan. Unelmies koti ois mun synnyinseudulla, lähellä merta, -50-60-luvulla rakennettu talo, jota sitten sais rempata mieleisekseen.

Pääsääntöisesti olen ihan tyytyväinen. Asutaan 4 h+k 96 neliön rivitaloasunnossa kivalla paikalla ja asunnon liian suuresta koosta (meitä on 2) huolimatta viihdyn täällä. Remontti aloitetaan nyt viikonloppuna ja tarkoitus on asua tässä ainakin seuraavat 5 vuotta. Katsotaan sitten, mitä teen asunnolle, kun jään tähän yksin asumaan... melko varmasti myyn asunnon ja ostan pienemmän jostain Helsingin ydinkeskustasta.

ite rakennettu 1,5-kerroksinen puutalo, olen tähän tyytyväinen. kohta saadaan lisätilaakin, kun yläkerta tulee valmiiksi.

toki jos rahaa olisi pilvin pimein, niin sitten varmaan rakentaisin sen mansardikattoisen huvilan jonnekin maaseudun rauhaan, omaa pihaa 5 ha ja järven ranta... :p

Minä olen tyytyväinen!!! Tietysti jotain parannettavaa ja haaveiltavaa aina on, mutta nytkin kun ikkunasta katson ja pihasaunan takaa järvi kimaltelee ja kukat kukkapenkissä nostelevat päätään, niin kiittämätön olisin jos sanoisin että en ole tyytyväinen.

Yhteistyössä