E
ev
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anne Holmberg:No jaa, miksipä noin nuorena kuin alle 3-kymppisenä niitä muksuja pitäisi edes alkaa hankkia?! Koska halutaan leikkiä kotia. Ainoa OIKEA syy.
Parhaat äidit on aina yli 3-kymppisenä esikoisensa saaneita, se on selvä se. Minä sain ekan 33-vuotiaana ja tokan 35-vuotiaana, nyt ovat 8- ja 6-vuotiaita ja minä siis 41. Meillä on omakotitalo pikkukaupungissa, koira, kaksi marsua ja kaksi autoa. Minä olen koulutukseltani juristi ja mieheni neurologi. Katsokaas, meillä on sentään kunnon hyväpalkkaiset ammatit! Ei tarvitse muksujen kärsiä ruuanpuuttesta, mitä 2-kymppisten teinien lasten kyllä pitää kestää.
Lapset on tarkoitettu yli kolmekymppisille, aikaisemmin on väärä aika taloudellisesti, henkisesti ja fyysisesti!
Me muuten aiomme hankkia varmaan vielä kolmannenkin, niin sitten on lapsilukumme täynnä! Edelliselle kirjoittajalle voisin sanoa, että olette miehenne kanssa kyllä ihan tyhmyyden huippuja!
voi sano että sä olet provo, olethan??!!
me olemme vasta 27v ja 33v ja olemme velattomia. löytyy oma talo, mökki ja 2 autoa. jos materiaa katsotaan. ja himpan verran avarampi maailman kuin sinulla.