A
ahahaa
Vieras
se asuu useamman sadan kilsan päässä ja käydään harvoin. Ku oltiin sit lähdössä nii se alkoi tapansa mukaan lahjoa meitä. Mulle se sanoi että ku hän nyt ei oo oikein ikinä mulle mitään lahjaa antanu nii nyt hän antaa. sain häneltä valittujen palojen tilaajalahjana saadun huivin
niin ja todellakaa ei oo niin että en ois ikinä mitää saanu, aina on lahjomassa noilla tilaajalahjoilla.
Lapset sai siltä "lasten ikivihreät" cd-sarjan, jossa on ikivihreitä lastenlauluja. Ihan kiva lahja toki, mutta se on antanu saman lahjan jo kahteen kertaa aiemminkin...mies sai valittujen palojen "leivotaan leipiä"- kirjan, harmi vaan ettei mieheni koskaan leivo leipää itse...
Appi on nii ihana. Nämä ei olleet ees ne hauskimmat lahjat. Menneenä jouluna häneltä tuli paketti, joka oli täynnä Valittujen palojen tilaajalahjoja. ja mieheni joulupaketissa oli appiukon omat housut, jotka oli ensinnäki miehelleni liian suuret ja toiseksi ne oli jo valmiiksi likaiset.
Onko muilla näin kivoja appiukkoja?
Appi on nii ihana. Nämä ei olleet ees ne hauskimmat lahjat. Menneenä jouluna häneltä tuli paketti, joka oli täynnä Valittujen palojen tilaajalahjoja. ja mieheni joulupaketissa oli appiukon omat housut, jotka oli ensinnäki miehelleni liian suuret ja toiseksi ne oli jo valmiiksi likaiset.
Onko muilla näin kivoja appiukkoja?