G: Ketä julkkiksia olet bongannut livenä esim kaupassa tms?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
No niitä nyt näkee vaikka kuin ja paljon, kavereinaki on MUTTA kerran kävelin tehtaankatua kesällä ja näin Helena Lindgrenin. Meinasin pögrätä! Siis siinä vasta nainen. huoh. Siis ainoa oikea primadonna! Monttuhan siinä auki jäi, sain hädin tuskin moikattua. I just loooooove Helena Lindgren :heart:
 
"Miisa"
[QUOTE="vieras";27293049]

Michael Monroeta tulee aina joskus nähtyä Turun kauppatorilla, on sen verran erikoisen näköinen, että minäkin tunnistan :D[/QUOTE]

Joo, just yks päivä näin fillaroivan ja mun iäkäs äitinkin tunnisti hänet bussissa kerran :D
 
..-..
Turussa etenkin Ruisrockin aikaan voi törmätä erinäisiin rockpuolen julkkiksiin aina ulkomaaneläviä myöden. Olen törmännyt vuosien varrella esim. seuraavien bändien jäseniin: Red Hot Chili Peppers, Hurts, Pulp, The Prodigy, Oasis, Soundgarden... Billy Idol tais myös näkyä muinoin.

Kotimaisia julkkiksia pyörii niin paljon, ettei niistä jaksa kauheasti innostua.

Julkkiskohtaamisteni huippu on kuitenkin Ibizalla tapahtunut yhteentörmäys Jack Nicholsonin kanssa yökerhon ovella. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
"Miisa"
Juu, onhan noihin kotimaisiin julkkiksiin törmännyt, varsinkin Helsingissä asuessani. Kerran törmäsin kaupan ulko-ovella Ahtisaareen, hän oli tulossa ja mä menossa, jäi herrasmiehenä pitämään mulle ovea auki ja vielä hymyn kera :)
 
"vieras"
Kirkan ja Andy McCoyn näin Krunikassa asuessani tosi usein.
Sirpa Selänne
Mika Pohjonen
Suvi Miinala
Hjallis Harkimo
Helena Lindgren
Anneli Saaristo
Kake Randelin
Anna-Leena Härkönen

Tässä nyt joitakin ketä tuli mieleen, kyllähän esim. Helsingissä liikkuessa näkee useinkin noita julkkiksia...
 
myös
[QUOTE="Miisa";27293485]Juu, onhan noihin kotimaisiin julkkiksiin törmännyt, varsinkin Helsingissä asuessani. Kerran törmäsin kaupan ulko-ovella Ahtisaareen, hän oli tulossa ja mä menossa, jäi herrasmiehenä pitämään mulle ovea auki ja vielä hymyn kera :)[/QUOTE]

Mä olen myös nähnyt Ahtisaaren pari kertaa ja Koiviston lentopallopelejä tuomaroin teininä monta kertaa. :)
 
"vieras"
Mä oon kans Riihimäeltä ja just Janne Katajaa ja Risto Autiota on tullu kaupoilla nähtyä, sekä tietty Jukka Jalosta. Lisäksi erittäin nuupahtaneen näköisen Päivi Räsäsen oon nähny useasti ja Heikki Paasosenkin kerran. Kaikki Prismassa :D
 
Niitä on monta ja ihan täältä kyliltä tullut bongattua. Markus Selin, kaikki Sieviset ja moneen kertaa, myös nykyiset vaimot + ex-vaimot kaikissa sukupolvissa :D Jari Sillanpää, muutamat naistangokuninkaalliset ( en muista nimiä ) , Antti Tuisku, Tarja Halonen tuli vastaan Munkkiniemessä, Poliitikkoja vaikka kuinka paljon en jaksa edes luetella jne jne...
 
"Piipaa"
turussa asuessa näin aika usein lolan samassa kaupassa. Ja kaupungilla Mike Monroen. Sit oulussa kesälomalla näin alexander stubbin. Vaasassa törmää usein Vesku Jokiseen ja sattupa olemaan mun kanssa samaan aikaan salillakin. Muitaki tullu nähtyä mut en vaan muista ketä ja nimimuisti muutenki huono. Saku Koivun oon kans tainnu nähdä.
 
"Vieras"
No paljonhan noita täällä päin näkee, joka kerta jonkun kun kaupungille lähtee. Oon myös ollut koulussa (ylä-aste ja lukio) aika monen heistä kanssa. Töissä myös harva se päivä joku "julkkis käy.
 
"Piipaa"
[QUOTE="Piipaa";27293935]turussa asuessa näin aika usein lolan samassa kaupassa. Ja kaupungilla Mike Monroen. Sit oulussa kesälomalla näin alexander stubbin. Vaasassa törmää usein Vesku Jokiseen ja sattupa olemaan mun kanssa samaan aikaan salillakin. Muitaki tullu nähtyä mut en vaan muista ketä ja nimimuisti muutenki huono. Saku Koivun oon kans tainnu nähdä.[/QUOTE]

Niin ja tosiaan Lauri Tähkä ja elonkerjuun poppoon tullu törmättyä kans useasti, Varsinki siihen rumpaliin
 
No eipä täällä kovinkaan moneen julkkikseen törmää. Mutta esim. Anita Mäkelä (kiihdytysautoilija) ja Tero Rönni(kansanedustaja) ovat toisinaan kassajonossa yhtäaikaa.

Tampereella on tullut nähtyä mm. Reidar Palmgren, Toni Nieminen, Jutta Gustafsberg(vaimikäsoli), Mikko Alatalo.
Toissa kesän festareilla kirjaimellisesti törmäsin siihen Duudsonien peukkupuoleen tyyppiin.
 
Ken guru
Turussa etenkin Ruisrockin aikaan voi törmätä erinäisiin rockpuolen julkkiksiin aina ulkomaaneläviä myöden. Olen törmännyt vuosien varrella esim. seuraavien bändien jäseniin: Red Hot Chili Peppers, Hurts, Pulp, The Prodigy, Oasis, Soundgarden... Billy Idol tais myös näkyä muinoin.

Kotimaisia julkkiksia pyörii niin paljon, ettei niistä jaksa kauheasti innostua.

Julkkiskohtaamisteni huippu on kuitenkin Ibizalla tapahtunut yhteentörmäys Jack Nicholsonin kanssa yökerhon ovella. :)
Joo, siis näkeehän noita kotimaisia julkkiksia väkisinkin, varsinkin täällä Uudellamaalla, mutta tuo mm. Jack Nicholson on jo mainitsemisen arvoinen.
 
"vieras"
Aikoinaan näin Tom Cruisen, Nicole Kidmanin ja Robin Williamsin Lontoossa kun olivat menossa Mission Impossiblen ensi-iltaan. Siitä ne käveli mun edestä, tuli ihan epätodellinen olo :D

Mun äiti on kyllä paras. Se oli ollut käymässä Los Angelesissa ja näytti kuvia ja sit tokas että ystävä oli sanonut hänelle että "äkkiä ota kuva tuosta miehestä!". No äiti otti kuvan ja sit mulle tupisi että kukas ihme tää nyt ees on. Tyyppi oli Harrison Ford :)
 

Yhteistyössä