G: Ketä julkkista miehesi muistuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulle mitään nimiä tule mieleen, mutta usein amerikkalaisia leffoja katellessa tulee mieleen että jotkut niistä urheilija-teineistä näyttää vähän samalta... :whistle: se on niin nuori ikäsekseen. :laugh:

tai no oon joskus miettiny että Topher Gracea tai tobey maguirea..en kyllä löytäny sopivaa kuvaa jossa ois sama ilme josta leffassa tullu mieleen... hei, mutta mun mies on vartaloa myöten saman näkönen ku spiderman niissä sarjakuvissa ja piirretyssä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Hieman Perttu Pesää

Selvyyden vuoksi..

pesaperttu.jpg

Missä te niitä teidän komeita julkkismiehiä muistuttavat siippojanne oikein piilottelette? Kun ei mua vastaan ainakaan ole tässä maassa vielä tullut kovinkaan montaa miestä joka OIKEASTI ja PALJON muistuttaisi esim. Johnny Deppiä, Tom Cruisea - josta en ulkonäöllisesti kylläkään edes pidä - tai Vin Dieseliä.

Ja silti niitä on noinkin paljon. :xmas:

Mua nauratti se kommentti, että ainoa joka oli tosissaan ja rehellinen oli ap:n mielestä olikos se liinuska, joka hihitti, että hänen miehensä näyttää Rölliltä :D Vaikka paljon on tullut vastauksia, eikä jokainen ole tomppa tai johnny dep :D

Meillä ukko muistuttaa kyllä eniten sitä smithiä ja nimen omaa tätä vanhempaa smithiä, jolla on vähän elopainoa. Ja mielipiteet ja huumorintaju on molemmilla samanlaista, vähän vinoon venähtänyttä. Seura tekee kaltaisekseen, ilmankos se fanittaa Keviniä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Mua nauratti se kommentti, että ainoa joka oli tosissaan ja rehellinen oli ap:n mielestä olikos se liinuska, joka hihitti, että hänen miehensä näyttää Rölliltä :D Vaikka paljon on tullut vastauksia, eikä jokainen ole tomppa tai johnny dep :D

Meillä ukko muistuttaa kyllä eniten sitä smithiä ja nimen omaa tätä vanhempaa smithiä, jolla on vähän elopainoa. Ja mielipiteet ja huumorintaju on molemmilla samanlaista, vähän vinoon venähtänyttä. Seura tekee kaltaisekseen, ilmankos se fanittaa Keviniä :D

tää mimosan äipän mies muituttaa tomppaa kyllä siinä jeery maguireleffassa. hämää kattoa sitä kun tulee sen mies mieleen

Yhteistyössä