Ketä julkkista muistutat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moshi kawaii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulemma muistutan Legolasta Taru Sormusten Herra -elokuvassa, eli siis Orlando Bloom haltianroolisaan näyttää samalta kuin minä. Ei kuulemma puutu kuin suipot korvat. Tosin nykyään en ole enää niin vaaleahiuksinen

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
sheldon_cooper.jpg

Musta tuntuu että mä rakastan sua :heart:

• Tykkää
Reactions: äits
Kiira Korveksi on tultu sanomaan monta kertaa esim. baarissa, ihan tuntemattomat ihmiset. Pikkuvelikin oli kerran kaupassa ollessaan säikähtänyt, kun Kiiralla oli se kampanja että oli naama maitopurkin kyljessä, ja pikkuveli oli ollut parin sekunnin ajan ihan että mitä mun sisko tekee maitopurkin kyljessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Kuulemma muistutan Legolasta Taru Sormusten Herra -elokuvassa, eli siis Orlando Bloom haltianroolisaan näyttää samalta kuin minä. Ei kuulemma puutu kuin suipot korvat. Tosin nykyään en ole enää niin vaaleahiuksinen

Heh, meiän poitsulla oli syntyessään nimenomaan Legolas-korvat, suipot kärjet siis. Valitettavasti pyöristyivät aika nopsaan...

Vaikka ketä, kuulemma. Marilynistä Anne Kukkohoviin ja Ella Kanniseen ja jopa Linda Lampeniukseen. Mua usein luullaan "joksikin". Ulkomailla kerran suomalaiseksi näyttelijäksi, nimeä en saanut.

Musta on moneksi..seuraavan näkösiks on sanonut useempi ihminen:

a) Tanja Karpela
b) Angelina Jolie
c) Amy Winehouse
d) Catherine Zeta-Jones

Äitini on ihan kopio a):sta ja silmät ja poskipäät mulla on vissiin sit a):ta..huulet on b):tä ja tukka. c) jaa a..en tie mistä tulee, kaks ihmistä kuitenkin näin sanonut,jee jee! :) ja d):n näköseks sanottiin kun asuin jenkeissä ja olin 15 kg lihavampi.

Yhteistyössä