No huhhuh, todellakinAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
Siis sairasta. Itse en lihava, en tupakoi, en juo, mutta tämä kommentti on SAIRAS.
No sanopa muuta--- outoa....Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No huhhuh, todellakinAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
Siis sairasta. Itse en lihava, en tupakoi, en juo, mutta tämä kommentti on SAIRAS.
Olen sanaton.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr