Alkuperäinen kirjoittaja läskikasa:no totta pirussa ärähdän. todella olen läski, minulla on myös kolme tervettä lasta joille koen olevani hyvä terve äiti. jos se laihuus olisi niin helppoa, olisin varmasti parempi äiti, enkä olisi myrkyttäny ja vaarantanut lapsiani sitten raskausaikana. onko sinulle todella noin iso ongelma toisten läskit? etkö usko että ne läskit ihmiset kärsivät niistä itse ilman sinun kommenttejasi että on verrattavisa lapssen nussijaan koska on erehtyny läskinä saamaan lasen?? mitä tässä nyt on vääristelty? itse olet kaiken sanonut. haukkunut myös minua..Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:No se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Nyt mitä luen niin joku anonyymi vääristelee sanojani ja väittää kokonaisia lauseita minun sanominani. En taida enää keskustella noin ilkeän ihmisen kanssa joka on valmis uhraamaan vaikka vauvan oman itsekkyytensä nimiin.
Juuri tuollaista ihmistä en halua ikinä tuntea live.
Sen verran täytyy jatkaa vaikka sanoin etten keskustele kanssasi. Miksi et itse pidä reilua ylipainoa riskinä? Luuletko tosiaan että kaikki pyörii ulkonäkösi ympärillä?? Miksi heittäydyt marttyyriksi vakavan asian edessä? Se on todella alhainen keino vetää itseltään vastuu pois. Voin omaltaq osaltani luvata että jos sorrun johonkin joka riskeeraa muksuja,.,. niin en suutu muiden kommenteista vaan otan opikseni. Aina et siis voi vedota heikkoon luonteeseen.
Jääkää tänne tappelemaan ja haukkumaan mua selän takana.- Siirryn järkevämiin keskusteluihin. *fiksu ei jatka tappelua enempää kun ei ole edes syytä tappeluun paitsi joidenkin hullujen mielestä