G: Kenen palstalaisen kanssa et voisi tai haluaisi

• Viestiketjun aloittaja naanen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja läskikasa:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
No se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Nyt mitä luen niin joku anonyymi vääristelee sanojani ja väittää kokonaisia lauseita minun sanominani. En taida enää keskustella noin ilkeän ihmisen kanssa joka on valmis uhraamaan vaikka vauvan oman itsekkyytensä nimiin.
Juuri tuollaista ihmistä en halua ikinä tuntea live.
no totta pirussa ärähdän. todella olen läski, minulla on myös kolme tervettä lasta joille koen olevani hyvä terve äiti. jos se laihuus olisi niin helppoa, olisin varmasti parempi äiti, enkä olisi myrkyttäny ja vaarantanut lapsiani sitten raskausaikana. onko sinulle todella noin iso ongelma toisten läskit? etkö usko että ne läskit ihmiset kärsivät niistä itse ilman sinun kommenttejasi että on verrattavisa lapssen nussijaan koska on erehtyny läskinä saamaan lasen?? :eek: :eek: mitä tässä nyt on vääristelty? :eek: itse olet kaiken sanonut. haukkunut myös minua..

Sen verran täytyy jatkaa vaikka sanoin etten keskustele kanssasi. Miksi et itse pidä reilua ylipainoa riskinä? Luuletko tosiaan että kaikki pyörii ulkonäkösi ympärillä?? Miksi heittäydyt marttyyriksi vakavan asian edessä? Se on todella alhainen keino vetää itseltään vastuu pois. Voin omaltaq osaltani luvata että jos sorrun johonkin joka riskeeraa muksuja,.,. niin en suutu muiden kommenteista vaan otan opikseni. Aina et siis voi vedota heikkoon luonteeseen.

Jääkää tänne tappelemaan ja haukkumaan mua selän takana.- Siirryn järkevämiin keskusteluihin. *fiksu ei jatka tappelua enempää kun ei ole edes syytä tappeluun paitsi joidenkin hullujen mielestä

läskikasa
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sh:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
huumeet, alkoholi ja tupakka.

Itse lasten teholla, ja nähnyt näiden kolmen päihteen vaurioittamia vauvoja.

Minkä ihmeen KOLMEN päihteen, jos tarkkoja ollaan niin kyllä se alkoholi voidaan laittaa huumeiden joukkoon ja tupakkakin on siinä ja siinä :LOL:
No minä pidän niitä kaikkia yleisesti päihteenä. Miksi tarttua tällaiseen kohtaan, kun itse asia tuli varmaankin selväksi.
Niin tuli ap:n pointtikin selväksi hänen aloituksessaan, vrt. miksi sinä tartuit sivuaiheeseen vaikka itse asia varmaan tuli selväksi? Eli ap ei tarkoittanut missään vaiheessa että läski tekee vauvalle pahempaa tuhoa odotusaikana kuin huumeet...
ap kyseli kyllä kenen kanssa ei tule toimeen. ja mä eksyin sivuraitelle kun otti niin kovasti aivoon tuo palleriinan vertaus. anteeksi, ja ap kysymykseen edelleen, en todella palleriinasta välitä. en täällä enkä ehkä livenä. :(

läskikasa
No se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Nyt mitä luen niin joku anonyymi vääristelee sanojani ja väittää kokonaisia lauseita minun sanominani. En taida enää keskustella noin ilkeän ihmisen kanssa joka on valmis uhraamaan vaikka vauvan oman itsekkyytensä nimiin.
Juuri tuollaista ihmistä en halua ikinä tuntea live.
no totta pirussa ärähdän. todella olen läski, minulla on myös kolme tervettä lasta joille koen olevani hyvä terve äiti. jos se laihuus olisi niin helppoa, olisin varmasti parempi äiti, enkä olisi myrkyttäny ja vaarantanut lapsiani sitten raskausaikana. onko sinulle todella noin iso ongelma toisten läskit? etkö usko että ne läskit ihmiset kärsivät niistä itse ilman sinun kommenttejasi että on verrattavisa lapssen nussijaan koska on erehtyny läskinä saamaan lasen?? :eek: :eek: mitä tässä nyt on vääristelty? :eek: itse olet kaiken sanonut. haukkunut myös minua..

Sen verran täytyy jatkaa vaikka sanoin etten keskustele kanssasi. Miksi et itse pidä reilua ylipainoa riskinä? Luuletko tosiaan että kaikki pyörii ulkonäkösi ympärillä?? Miksi heittäydyt marttyyriksi vakavan asian edessä? Se on todella alhainen keino vetää itseltään vastuu pois. Voin omaltaq osaltani luvata että jos sorrun johonkin joka riskeeraa muksuja,.,. niin en suutu muiden kommenteista vaan otan opikseni. Aina et siis voi vedota heikkoon luonteeseen.
en ole väittänyt ettei se ole riski. nimenomaan riski. itse väität että läski raskaana on sama kuin pedofiili. minua ilkeäksi ja pahaksi, heikon itsetunnon omaavaksi ulkonäkökeskeiseksi. se seksikäs vaate juttu oli kettuilua sinulle, mutta et ilmeisesti ymmärtänyt..

Nauris
Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok..:D Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
Pimeä kommentti, ei voi muuta sanoa. Tarkoitan tuota loppuosaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nauris:
Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok..:D Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
Pimeä kommentti, ei voi muuta sanoa. Tarkoitan tuota loppuosaa.
no mie jo kysäsin palleriinalta jotta mitä se tuolla petoäidillä tarkottaa mutta ei ollunna pokkaa vastata...

:whistle:

läskikasa
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Hups.. ounou, väärä ketju... tappelevia mameja.... *ottaa askeleita taaksepäin varovaisesti ja aivan hiirenhiljaa sulkee ketjun oven*
No onhan tässä tommonen pieni kurkku-kevennys, ettei mee ihan läskiks

:D
se kurkku olis pitäny syödä ettei olis menny läskiks.. :'(

Yks vaa
Jo heti kun otsikon näin, oli mielessä että tulenpa kirjoittamaan et pallinaamaa eiku siis palleriinaa en ikimaailmassa haluais tavata. Ja kyl vaan tunne vahveni ku luin ketjun... Vaikken ees polttanu enkä juonu raskausaikana tai muutenkaan, enkä ees ole läski.

.....
Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaa:
Jo heti kun otsikon näin, oli mielessä että tulenpa kirjoittamaan et pallinaamaa eiku siis palleriinaa en ikimaailmassa haluais tavata. Ja kyl vaan tunne vahveni ku luin ketjun... Vaikken ees polttanu enkä juonu raskausaikana tai muutenkaan, enkä ees ole läski.
Jep. Sen ensimmäinen kommentti oli todella hävytön tai sanotaan häiriintynyt.

Hups.. ounou, väärä ketju... tappelevia mameja.... *ottaa askeleita taaksepäin varovaisesti ja aivan hiirenhiljaa sulkee ketjun oven*

Älä nyt tommosen takia päivääs pilaa... ootko kuullut sanonnan, tyhmä ei huomaa ja viisas osaa olla hiljaa :hug:

läskikasa
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Älä nyt tommosen takia päivääs pilaa... ootko kuullut sanonnan, tyhmä ei huomaa ja viisas osaa olla hiljaa :hug:
en toki pilaa. täällä on kiva vaahdota! ei synny keskustelua jos on hiljaa. ;)

Nooouuu, tää oli niinku vitsi eikä liittynyt tähän muuten. No oli kyl aika väsyny juttu mutta mä meinasin että läskikasa on ihan mukana tässä :ashamed: Ei mun takia tosiaan kannata pilata päiväänsä :D

Nooouuu, tää oli niinku vitsi eikä liittynyt tähän muuten. No oli kyl aika väsyny juttu mutta mä meinasin että läskikasa on ihan mukana tässä :ashamed: Ei mun takia tosiaan kannata pilata päiväänsä :D
En tarkottanut sua... ellet oo ton "yhden" kaksoisolentonicci :wave: :D

Äidin ylipainosta (jos siis ei todella ole muuta vaivaa kuin ylipaino) EI OLE MITÄÄN HAITTAA SIKIÖLLE!!! Ei vaikka palleriina yrittäs mitä väittää... Ainoastaan vakavasti ylipainoisen äidin kroppa on kovilla raskauden kanssa...

Nyt toistan itteeni mutta: Nooooouuuu

läskikasa
Nyt toistan itteeni mutta: Nooooouuuu
juu, oon mukana. piti vaan käydä hammaspesurumba vetää välissä.. mutta eipä tästä taida valmiimpaa enää tulla, palleriina ilmeisesti huoasi sanoneensa hieman "väärin".

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Äidin ylipainosta (jos siis ei todella ole muuta vaivaa kuin ylipaino) EI OLE MITÄÄN HAITTAA SIKIÖLLE!!! Ei vaikka palleriina yrittäs mitä väittää... Ainoastaan vakavasti ylipainoisen äidin kroppa on kovilla raskauden kanssa...
Niin, mä myös ihmetteli et mistä se palleriina tollaisia "faktoja" vetelee, kun tupakan ja alkoholin haitoista puhutaan joka tuutista, mutta ylipainon vaikutus lapseen on jäänyt kertomatta kokonaan... (jätän nyt raskausdiabeteksen huomioimatta, se voi tulla ylipainoiselle, mutta myös ihan normipainoiselle. Puhumattakaan 1-tyypin diabeetikoista... :eek: )

ni!
ESIMERKIKSI raskaudenajan diabeteksen vaara kasvaa niin kuin myös raskausmyrkytyksen. Ja niistä ON vaaraa lapselle. Ja noi oli vain pari esimerkkiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Niin, mä myös ihmetteli et mistä se palleriina tollaisia "faktoja" vetelee, kun tupakan ja alkoholin haitoista puhutaan joka tuutista, mutta ylipainon vaikutus lapseen on jäänyt kertomatta kokonaan... (jätän nyt raskausdiabeteksen huomioimatta, se voi tulla ylipainoiselle, mutta myös ihan normipainoiselle. Puhumattakaan 1-tyypin diabeetikoista... :eek: )
No näinpä. Lisäksi sen eka kommentti tässä ketjussa oli mauttomimmasta päästä, mitä olen palstalla lukenut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ni!:
ESIMERKIKSI raskaudenajan diabeteksen vaara kasvaa niin kuin myös raskausmyrkytyksen. Ja niistä ON vaaraa lapselle. Ja noi oli vain pari esimerkkiä.
Raskausmyrkytys voi tulla myös hoikalle, samoin raskausajan diabetes.

Yhteistyössä