G: Kenen palstalaisen kanssa et voisi tai haluaisi

• Viestiketjun aloittaja naanen
  • Ensimmäinen viesti
Sh
Alkuperäinen kirjoittaja Sh:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Ollaanpas täällä reilun ylipainon raskausaikana puolesta vaikka sen on todettu olevan vaaraksi monille kehittyville lapsen aluille :O En minä ole sitä keksinyt ja en takuulla ole kenenkään suuhun ruokaa laittanut. En takuulla ota tästä vastuuta. Kantakaa itse vastuunne. Kukaan tervejärkinen ei ala puolustella reilua ylipainoa raskauden kanssa!! Se on edelleen vaarallisempaa kuin viina tai tupakka normaalimäärissä. ja ne ei ole terveellisä.
En sanonut, että reilu ylipaino on terveellistä. On kuitenkin miljoona kertaa pienempi paha sikiölle, kuin huumeet, alkoholi ja tupakka. Mietipä sitä.

Itse lasten teholla, ja nähnyt näiden kolmen päihteen vaurioittamia vauvoja.
Että priorisoikaa hieman, kiitos.

Samaa vähättelyä kuulee viinan kanssa kittaajilta ja tupakoijilta.. kuitenkin tilastot kertoo muuta. Kiitos KONSERED :D *Puree*** *Puree lujempaa puruluuta* Johan tässä mene herne kohta nenään. Puruluu auttaa

vai että miljoona. Jokatapauksessa juuri tuon vähättelyn takia en halua olla tekemisissä |O
Ei täällä kukaan ole vähätellyt painoaan. Sinä voisit korjata asennettasi sen sijaan.
Mitä kohtaa asenteestani? En takuulla muuta mieltäni lasten terveyden kustannuksella. Ettäs kehtaat edes sanoa noin oikeasti.

huumeet, alkoholi ja tupakka.

Minkä ihmeen KOLMEN päihteen, jos tarkkoja ollaan niin kyllä se alkoholi voidaan laittaa huumeiden joukkoon ja tupakkakin on siinä ja siinä :LOL:

läskikasa
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Läskikasa. Palleriina kirjoitti ylipainon haitoista raskausaikana, ei yleisesti. Luepa teksti uudelleen, siinä ei puhuta mistään muusta.
no sitten siinä sana raskausaikana on väärässä kohdassa. tuo lause miten on kirjoitettu, tuomitsee dokaamisen ja polttelun raskausaikana, ja lihavat muuten vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja läskikasa:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Läskikasa. Palleriina kirjoitti ylipainon haitoista raskausaikana, ei yleisesti. Luepa teksti uudelleen, siinä ei puhuta mistään muusta.
no sitten siinä sana raskausaikana on väärässä kohdassa. tuo lause miten on kirjoitettu, tuomitsee dokaamisen ja polttelun raskausaikana, ja lihavat muuten vaan.
Lukee kuin piru raamattua :LOL:

Älä vaan jätä mitään maalaisjärjen suomaa tulkinnanvaraa..

Sh
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:

Minkä ihmeen KOLMEN päihteen, jos tarkkoja ollaan niin kyllä se alkoholi voidaan laittaa huumeiden joukkoon ja tupakkakin on siinä ja siinä :LOL:
No minä pidän niitä kaikkia yleisesti päihteenä. Miksi tarttua tällaiseen kohtaan, kun itse asia tuli varmaankin selväksi.

No se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Nyt mitä luen niin joku anonyymi vääristelee sanojani ja väittää kokonaisia lauseita minun sanominani. En taida enää keskustella noin ilkeän ihmisen kanssa joka on valmis uhraamaan vaikka vauvan oman itsekkyytensä nimiin.
Juuri tuollaista ihmistä en halua ikinä tuntea live.

Itsekin juon sillon tällön sillon kun en oo raskaana. Lopetin sikareiden polttelun kun tulin raskaaksi ja minulla on ylipainoisia kavereita hyvinkin ihania :heart:
Sen lisäksi reilua ylipainoa sairastaa vain 20%, ylipainoisia suomessa 40% naisista ja 60% miehistä. Näistä monet ovat lievästi ylipainoisia ja sillä on vissi ero reiluun riskiin myös terveydellisesti ja asenteellisesti. Liläski puhuin vain ja ainoastaan raskausajasta.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Tiiättekö että kurkku nahistuu jääkaapissa :eek:
no juu. se on kyllä aivan kauhia asia :eek:
Mutta ei jääkaapin vika. Kylmyys jääkaapissa on syyllinen ja se tulee sähköstä, jota jauhetaan vaikka fossiilisista polttoaineista, jotka olivat dinosauruksia.

Dinosaurukset nahistavat kurkut!!

läskikasa
No se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Nyt mitä luen niin joku anonyymi vääristelee sanojani ja väittää kokonaisia lauseita minun sanominani. En taida enää keskustella noin ilkeän ihmisen kanssa joka on valmis uhraamaan vaikka vauvan oman itsekkyytensä nimiin.
Juuri tuollaista ihmistä en halua ikinä tuntea live.
no totta pirussa ärähdän. todella olen läski, minulla on myös kolme tervettä lasta joille koen olevani hyvä terve äiti. jos se laihuus olisi niin helppoa, olisin varmasti parempi äiti, enkä olisi myrkyttäny ja vaarantanut lapsiani sitten raskausaikana. onko sinulle todella noin iso ongelma toisten läskit? etkö usko että ne läskit ihmiset kärsivät niistä itse ilman sinun kommenttejasi että on verrattavisa lapssen nussijaan koska on erehtyny läskinä saamaan lasen?? :eek: :eek: mitä tässä nyt on vääristelty? :eek: itse olet kaiken sanonut. haukkunut myös minua..

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:

No minä pidän niitä kaikkia yleisesti päihteenä. Miksi tarttua tällaiseen kohtaan, kun itse asia tuli varmaankin selväksi.
Niin tuli ap:n pointtikin selväksi hänen aloituksessaan, vrt. miksi sinä tartuit sivuaiheeseen vaikka itse asia varmaan tuli selväksi? Eli ap ei tarkoittanut missään vaiheessa että läski tekee vauvalle pahempaa tuhoa odotusaikana kuin huumeet...

Yhteistyössä