Siis ei kaikista tarvitse tykätä. En tarkoita nyt sinua, mutta täältä löytyy aika paljon tekopyhää porukkaa jotka väittää ettei ärsyynny kenestäkään ja tykkää mukamas kaikista.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:En tie yhtään sellasta... en ainoatakaan.
mie ärsyynnyn monistaki. mutta tarvitteeko niitä aina sanoa ääneen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ei kaikista tarvitse tykätä. En tarkoita nyt sinua, mutta täältä löytyy aika paljon tekopyhää porukkaa jotka väittää ettei ärsyynny kenestäkään ja tykkää mukamas kaikista.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:En tie yhtään sellasta... en ainoatakaan.
En minä sanonutkaan, että tykkään kaikista... mutta pystyn olemaan sivistyneesti tekemisissä sellaistenkin kanssa joista en pidä... ja etenkin, olen todella kiinnostunut erilaisista ihmisistä!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ei kaikista tarvitse tykätä. En tarkoita nyt sinua, mutta täältä löytyy aika paljon tekopyhää porukkaa jotka väittää ettei ärsyynny kenestäkään ja tykkää mukamas kaikista.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:En tie yhtään sellasta... en ainoatakaan.
oikeastikko sinusta ylipaino on verrattavissa tupakointiin ja dokaamiseen? onko sinulla ollut ikinä tarvetta tarkkailla syömisiäsi lihimisen pelossa?Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
tuo petoäiti oli miulle ihan uus sana... mitä sie sillä tarkotat?Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
Tiedätkö reilun ylipainon vaarat? Ne on jopa pahemmat kuin tupakka ja viina. Minä tiedän !Alkuperäinen kirjoittaja läskikasa:oikeastikko sinusta ylipaino on verrattavissa tupakointiin ja dokaamiseen? onko sinulla ollut ikinä tarvetta tarkkailla syömisiäsi lihimisen pelossa?Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
vai ulkonäön.. sepä vaaarallista.. hohhoijaa :O Vääristelijä! Tekopyhä! Olet ilkeä ja pahaAlkuperäinen kirjoittaja läskikasa:minä siis en tulisi toimeen palleriinan kanssa, koska en pidä siitä että ihmisiä arvostellaan ulkonäön vuoksi. enkä voisi olla ystävä sellaiselle joka halveksii minua, ja vertaa lapseen sekaantujaksi vain koska olen lihava.
ne ovatkin lapselle todella vaarallisia. parempi siis dokaava äiti kuin lihava. jos sitä ylipainon vaaraksi ei lasketa että on hankala löytää seksikkäitä vaatteita ja häiritsen sinua, niin muista oireista ja vaaroista en (toistaiseksi) kärsi. anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Tiedätkö reilun ylipainon vaarat? Ne on jopa pahemmat kuin tupakka ja viina. Minä tiedän !Alkuperäinen kirjoittaja läskikasa:oikeastikko sinusta ylipaino on verrattavissa tupakointiin ja dokaamiseen? onko sinulla ollut ikinä tarvetta tarkkailla syömisiäsi lihimisen pelossa?Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
Alkuperäinen kirjoittaja läskikasa:ne ovatkin lapselle todella vaarallisia. parempi siis dokaava äiti kuin lihava. jos sitä ylipainon vaaraksi ei lasketa että on hankala löytää seksikkäitä vaatteita ja häiritsen sinua, niin muista oireista ja vaaroista en (toistaiseksi) kärsi. anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Tiedätkö reilun ylipainon vaarat? Ne on jopa pahemmat kuin tupakka ja viina. Minä tiedän !Alkuperäinen kirjoittaja läskikasa:oikeastikko sinusta ylipaino on verrattavissa tupakointiin ja dokaamiseen? onko sinulla ollut ikinä tarvetta tarkkailla syömisiäsi lihimisen pelossa?Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen kanssa jonka mielestä dokaaminen ja normaali tupakanpolttelu raskausaikana ja reilu ylipaino on ok.. Nimetä' en osaa. Mutta tähän saisi varmaan listaa. Eli siis kaikki pedofiilin verrattavat petoäidit! murrr
et puhunut mitään ylipainosta raskauden aikana, vaan yleensä. niin käsitin. ylipainoisten ei siis vaan tulisi lisääntyä. kuule jos se laihtuminen ja laihana pysyminen olis helppoa, niin tuskin niitä läskejä olisi!Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Ollaanpas täällä reilun ylipainon raskausaikana puolesta vaikka sen on todettu olevan vaaraksi monille kehittyville lapsen aluille :O En minä ole sitä keksinyt ja en takuulla ole kenenkään suuhun ruokaa laittanut. En takuulla ota tästä vastuuta. Kantakaa itse vastuunne. Kukaan tervejärkinen ei ala puolustella reilua ylipainoa raskauden kanssa!! Se on edelleen vaarallisempaa kuin viina tai tupakka normaalimäärissä. ja ne ei ole terveellisä.
En sanonut, että reilu ylipaino on terveellistä. On kuitenkin miljoona kertaa pienempi paha sikiölle, kuin huumeet, alkoholi ja tupakka. Mietipä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Ollaanpas täällä reilun ylipainon raskausaikana puolesta vaikka sen on todettu olevan vaaraksi monille kehittyville lapsen aluille :O En minä ole sitä keksinyt ja en takuulla ole kenenkään suuhun ruokaa laittanut. En takuulla ota tästä vastuuta. Kantakaa itse vastuunne. Kukaan tervejärkinen ei ala puolustella reilua ylipainoa raskauden kanssa!! Se on edelleen vaarallisempaa kuin viina tai tupakka normaalimäärissä. ja ne ei ole terveellisä.