G:Kenen mies EI TYKKÄÄ naisella korkokengistä? ;D

  • Viestiketjun aloittaja no tietty
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei sellaista miestä olekaan :)

Omani aina ihmettelee mikä järki naisten korkokengissä on ja miten muka sellaisilla käveleminen voi olla miellyttävää... mutta rakastaa katsella kun sitten niissä korkkareissa keikistelen, niin kotona kuin kaupungillakin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emulia:
Tääällä!!.. Mun mies ei tykkää :kieh: itse pidän kovastikkin,mutta mies perustelee sillä että olisin häntä pidempi.. plaaah
Mut miehesi ei vain tykkää korkokengistä sinulla, koska olisi silloin sinua lyhyempi. Ei se tarkoita, etteikö tykkäisi ylipäätään naisista korkokengissä :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emulia:
Tääällä!!.. Mun mies ei tykkää :kieh: itse pidän kovastikkin,mutta mies perustelee sillä että olisin häntä pidempi.. plaaah
Mut miehesi ei vain tykkää korkokengistä sinulla, koska olisi silloin sinua lyhyempi. Ei se tarkoita, etteikö tykkäisi ylipäätään naisista korkokengissä :)
Terävä havainto =) ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:
Alkuperäinen kirjoittaja no tietty:
Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:
täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
Höpsistä :)
ei ole höpsis vaan hirveitä tekeleitä
Niitähän on vaikka minkä näköisiä erilaisia. Linkitäs hirveimmät, mitä tiedät. :attn:
kaikki missä on korkeat korot joten tulisi pitkä lista

esim:


näyttää ihan tontun tossuilta
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:
Alkuperäinen kirjoittaja no tietty:
Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:
täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
Höpsistä :)
ei ole höpsis vaan hirveitä tekeleitä
Niitähän on vaikka minkä näköisiä erilaisia. Linkitäs hirveimmät, mitä tiedät. :attn:
kaikki missä on korkeat korot joten tulisi pitkä lista

esim:


näyttää ihan tontun tossuilta
Noihan onkin karmeat! :$

Mutta entäs:
 
häh?
Vieläkö on ihmisiä jotka ei tykkä jostain vain jonkun asusteen/vaatteen/kenkien takia?
Milloin tulee ketju: "Kenen mies ei voi sietää lyhyt hihaisia paitoja?"...tai jotain muuta vastaavaa.

 
vieras
Meillä ei mies tykkää. Jännä juttu muuten, kun vastataan, ettei sellaista miestä olekaan joka ei tykkäis, ollaan heti samaa mieltä. Kun joku vastaa, ettei mies tykkää, vastataan höpsis.

Miksi kysellä, jos ei hyväksy oman mielipiteen vastaisia vastauksia?
 

Yhteistyössä