Sitä mä vähän ajattelinkinAlkuperäinen kirjoittaja Malikka:ei sellaista ole.
Mut miehesi ei vain tykkää korkokengistä sinulla, koska olisi silloin sinua lyhyempi. Ei se tarkoita, etteikö tykkäisi ylipäätään naisista korkokengissäAlkuperäinen kirjoittaja emulia:Tääällä!!.. Mun mies ei tykkää :kieh: itse pidän kovastikkin,mutta mies perustelee sillä että olisin häntä pidempi.. plaaah
HöpsistäAlkuperäinen kirjoittaja El Diablo:täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
täällä kansAlkuperäinen kirjoittaja El Diablo:täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
ei ole höpsis vaan hirveitä tekeleitäAlkuperäinen kirjoittaja no tietty:HöpsistäAlkuperäinen kirjoittaja El Diablo:täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
Niitähän on vaikka minkä näköisiä erilaisia. Linkitäs hirveimmät, mitä tiedät. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:ei ole höpsis vaan hirveitä tekeleitäAlkuperäinen kirjoittaja no tietty:HöpsistäAlkuperäinen kirjoittaja El Diablo:täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
Terävä havainto =) ..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut miehesi ei vain tykkää korkokengistä sinulla, koska olisi silloin sinua lyhyempi. Ei se tarkoita, etteikö tykkäisi ylipäätään naisista korkokengissäAlkuperäinen kirjoittaja emulia:Tääällä!!.. Mun mies ei tykkää :kieh: itse pidän kovastikkin,mutta mies perustelee sillä että olisin häntä pidempi.. plaaah
kaikki missä on korkeat korot joten tulisi pitkä listaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niitähän on vaikka minkä näköisiä erilaisia. Linkitäs hirveimmät, mitä tiedät. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:ei ole höpsis vaan hirveitä tekeleitäAlkuperäinen kirjoittaja no tietty:HöpsistäAlkuperäinen kirjoittaja El Diablo:täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
Noihan onkin karmeat! :$Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:kaikki missä on korkeat korot joten tulisi pitkä listaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niitähän on vaikka minkä näköisiä erilaisia. Linkitäs hirveimmät, mitä tiedät. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:ei ole höpsis vaan hirveitä tekeleitäAlkuperäinen kirjoittaja no tietty:HöpsistäAlkuperäinen kirjoittaja El Diablo:täällä on yksi. en ikinä ole pitänyt korkokengistä aivan kamalan näköisiä
esim:
näyttää ihan tontun tossuilta
perskele kun tää nyt sekoilee..Alkuperäinen kirjoittaja ||:Mun mies ei tykkää, itse kyllä tykkään..