G: Kenellä kamalin puku linnanjuhlissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se joku juppi hippi punkkari maihareineen ( mies )... :x

Se oli skottilainen Vuoden professori Tampereelta :D

Musta se oli hauska. :D

Karseimpia oli nämä "morsiuspuvut". Ja sit noi miesten puvut on niiiiiiin tylsiä. Ois kiva, jos niittenkin pukuja ja pukujen istuvuutta - sitä onko nyt vähän allia tai makkaraa vyötäröllä, arvosteltaisiin. :xmas:

Kauheimmat ehkä:

mm. Sirkka-Liisa Anttilalla järkyttävä eturintamusta korostava puku.

Elina Salovaaralla muuten nätti, mutta push upit ois tehnyt tosiaan terää. Miksi hän muuten joka kerta pukeutuu "riipputissejä" korostaviin pukuihin?!

Jutta Urpilainen taas pukeutui liian tätimäiseen pukuun. Kuitenkin "vasta" 34-vuotias...

Alkuperäinen kirjoittaja no olihan näitä....:
Kauheimmat ehkä:

mm. Sirkka-Liisa Anttilalla järkyttävä eturintamusta korostava puku.

Elina Salovaaralla muuten nätti, mutta push upit ois tehnyt tosiaan terää. Miksi hän muuten joka kerta pukeutuu "riipputissejä" korostaviin pukuihin?!

Jutta Urpilainen taas pukeutui liian tätimäiseen pukuun. Kuitenkin "vasta" 34-vuotias...

Samaa tuosta Elina Salovaarasta ihmettelen... Olis kyllä nätti nainen, mutta tuo ryhditön "kaksi limppua esillä" kaula-aukko ei kyllä pue ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja nella:
Se naikkonen kellä oli valko-mustapilkullinen flamencohame...

Täh, Eija-Riitta Korholako? Minusta se on hirveän näyttävä ja kaunis nainen, vaikka ikääkin on jo, peittoaa monet nuoremmat.

samaa mieltä jos E-R Korholaa tarkoitti. Puku oli mun mielestä yksi kauneimmista!!

Yks mikä jäi kauheana mieleen oli Stefan LIdforsin vaimon puku...ei muuten mitään, mutta mikä ihmeen puuhka sillä oli siinä pimperon kohdalla?? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rice:

Täh, Eija-Riitta Korholako? Minusta se on hirveän näyttävä ja kaunis nainen, vaikka ikääkin on jo, peittoaa monet nuoremmat.

samaa mieltä jos E-R Korholaa tarkoitti. Puku oli mun mielestä yksi kauneimmista!!

Yks mikä jäi kauheana mieleen oli Stefan LIdforsin vaimon puku...ei muuten mitään, mutta mikä ihmeen puuhka sillä oli siinä pimperon kohdalla?? :o

no se oli kyllä varmaan ainoa puku jonka kohdalla leuka loksahti lattiaan, en ollut uskoa silmiäni
:o

No Martti Suosalon vaimolla oli muuten kaunis vaalea puku mutta itse olisin laittanut alle jotkut suojat rintojen kohdalle, kun nännit tökötti läpi kuin uimapuvussa. Jotenkin alensi kauniin juhlapuvun arvokkuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rice:

Siis mun mielestä kyseinen puku oli kaunis! Erilainen mutta kaunis. Mieskin kehui pukua!

YÄK
kuvagalleria.html

Mun mielestä Tanja Karpelan sievä puku ois voinu olla pikkasen isompi rinnuksistaan. :o

Sirkka-Liisan puku oli kyllä yliveto. :D

Muutenkin joka vuosi saa miettiä eikö näillä juhliin menevillä naisilla ole mitään käsitystä etiketistä ja mausta.
Ainakin yhdestä puvusta puuttui helmasta 20 senttiä ja monilla rouvilla on varmasti kaikki allit paljastavia hihattomia pukuja. Myöskään puvun yli tursuavat ylimääräiset nahat eivät ole järin kauniita...

Yhteistyössä