Eilinen Muodin huipulle-jakso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bla-bla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bla-bla

Jäsen
28.10.2009
240
0
16
Voittiko teidän mielestä oikea henkilö/puku? Musta se oli ihan kamala. Väriyhdistelmä from hell, yläosa istui huonosti ja helma näytti siltä, kuin olisi revennyt ja sitten kursittu kasaan. Todella huonosti istuva vaate!

Ehkä tässä onkin ero ammattilaisten ja maija meikäläisten välillä; mä en tajua huippumuotia...

Paras oli mun mielestä sen Olgan mekko, söpö, kevyen näköinen kokonaisuus.

Mä tykkäsin väriyhdistelmästä, mutta en alaopsan vinoista saumoista, koska ne ei näyttäneet tahallisilta minun silmään. Yläosa oli tosi söpö.

Tykkäsin siitä Lauran mekosta eniten. Olgan mekon materiaali ei ole mun lempparii ollenkaan, mut värit siinä oli kivat.

Antti A:n olisi jo aika pudota. Luulenpa, että tuottajat ovat halunneet pitää sitä näinkin kauan mukana, koska tietävät, että sillä on suosiota persoonansa takia. Mä en vaan ymmärrä, miksi pitää tehdä erikoista erikoisen takia.

En tykännyt voittajan asusta tällä kierroksella. Tykkäsin Katrin, Mirkan, Olgan ja Lauran asuista.

Tuntuu vähän, et siel on muutamia, jotka luulee, että se on jotain hienoa, olla tosi omituinen persoona ja tehdä omituisii juttui. Jos kuitenkin ajattelis, et minkälaisia ihmisiä sit otetaan töihin tai yhteistyökumppaneiksi, niin luulisin, et tasapainoisia, luotettavia ja osaavia. Mutta telkkarii tehdään aikalailla sillä tyylillä, että mitä ihmiset haluaa katsoa, eikä sillä ole silleen käytännön kanssa mitään tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Muuta en tiedä mutta voi että se itseään täynnä oleva kilikellomekontekijä ottaa aivoon ja kovasti :headwall:

Samoin. Olis saanut pudota. Eihän se mitään cocktailmekkoa tehnyt.

Katrin mekko mun suosikki

Yhteistyössä