G: Kehtaisitko mennä keräämään pulloja lastesi kanssa? Jos olis tilanne ettei olis yhtään rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti
Kehtaa ja kehtasin, lapsen kaa kerättiin viime kesänä pulloja yhtenä päivänä ja päivän saldo oli 130e. Se että autoin lähinnä lasta kantamaan pullot kauppaan , ite lähinnä keräs ja ihan vapaaehtoisesti . :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kehtaisin.

Vaikkei rahat ihan lopussa olekaan, niin me poimitaan lasten kanssa (lähes) aina näkemämme tyhjät pullot ja tölkit mukaan.
Sama täällä. Nykyään kyllä näkee enemmän pölykapseleita kuin pulloja, mikä on varmaan hyvä juttu :D Voisko saa pölykapseleille pantin myös?
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kehtaisin.

Vaikkei rahat ihan lopussa olekaan, niin me poimitaan lasten kanssa (lähes) aina näkemämme tyhjät pullot ja tölkit mukaan.
Juu, mullekin aina hoitolapset kantaa tien varsilta tyhjät tölkit ja pullot kun ollaan kävelyllä, sitten niitä kuletellaan rattaiden tavarakorissa, mahtaa olla hupaisa näky :D
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mikä siinä on hävettävää, jos sopii udella? :eek:
No kai sitä pakon edessä uskaltais. Mutta jonnekin mahdollisimman kauas ettei kukaan tunnista :)
Mutta miksi? Mä olen ihan aidosti ymmälläni että miksi jotkut sitä häpee.
Mä olen nähnyt monesti kun lapsi/ lapseet ovat aikasin aamulla vanhemman kanssa keräämässä pulloja- tulee jotenkin sellainen olo että ei ole lasten homma könytä tonkimassa likaisia kaljapulloja :/ :x
Mä olen ollut montakin kertaa rahatilanteen suhteen aivan finaalissa ja muilla konsteilla ollaan selvitty eteenpäin- onneksi.

 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
No mikä ettei.Aikaisemminkin ku oltiin rattail liikkeel ni tuli tyjät pullot mukaan kerättyä vaik rahapulaa ei ollutkaan :)
Meillä poika on tossa jo ihan ammattilainen. Saa rahat omaan possuun. Lapsityövoimaa...
 
Kehtaisin:)

olin aikoinaan yh-äitinä,minlla todettiin sairas lapsi muta mitän tukia en saanut kunei varmaa.
Yh-ätinä menin soskuun ja sain sieltä lähdöt
'ei kukaan voi näin pinellä rahalla elää'
minulla oli todellakin kaikista näyttää tosite tilitietoja myöten mytta ei sitten uskonut tuo virkailija:
Vuosi sen jlkeen uskalsin vasta mennä uudestaan sooskuun ja siten ihmetteli kuinka tulin niin kauan toimeen ja kerroinkuinka minut täältä haukuttiin,ei uskoneet kun virkailijan nimen sanoin on kulemma kaupungin valtuutettunakin ja eihän hän nyt semmoista tekisi:(
Niin vain elin yh-äitinä vuoden pullojen keräyksellä ilman tukia (veroja joita minäkin maksoiun),aamusta liikkeelle ja muiden katseista viis jos leivän pöytään halusit.
 
vieras
Tällaisena kansallisena juhlapäivänä voisin kuvitella lähteväni pullojahtiin lasten kanssa, tosin vain äärimmäisen tiukassa rahatilanteessa. On paljon porukkaa liikkeellä ja sinne juhlahumuun on helppo "sulautua", pulloja myös löytyy helposti, joten voisi jotain tienatakin. Muuten en oikein osaa kuvitella itseäni ihan tavallisena arkipäivänä pöyhimässä puskia ja tunkemassa käsiäni yleisiin roskiksiin, kuten usein näkee tehtävän tuolla kaupungilla. Aina jollakulla menee vielä huonommin, joten mieluummin jätän pullot heille, joilla ei ehkä ole resursseja saada rahaa muilla keinoin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kehtaisin:)

olin aikoinaan yh-äitinä,minlla todettiin sairas lapsi muta mitän tukia en saanut kunei varmaa.
Yh-ätinä menin soskuun ja sain sieltä lähdöt
'ei kukaan voi näin pinellä rahalla elää'
minulla oli todellakin kaikista näyttää tosite tilitietoja myöten mytta ei sitten uskonut tuo virkailija:
Vuosi sen jlkeen uskalsin vasta mennä uudestaan sooskuun ja siten ihmetteli kuinka tulin niin kauan toimeen ja kerroinkuinka minut täältä haukuttiin,ei uskoneet kun virkailijan nimen sanoin on kulemma kaupungin valtuutettunakin ja eihän hän nyt semmoista tekisi:(
Niin vain elin yh-äitinä vuoden pullojen keräyksellä ilman tukia (veroja joita minäkin maksoiun),aamusta liikkeelle ja muiden katseista viis jos leivän pöytään halusit.
Hieman ihmettelen, miksi et ole voinut hakea jotain oikeaa työtä? Edes osa-aikaista työtä vaikka siivoojana, tai eikö vaikka ilmaisjakelulehtien jakaminen olisi ollut pullonkeruuta tehokkaampi tapa tienata perheelle rahaa? Kun tuskin niitä pulloja ihan koko ajan eteen tupsahtelee tuolla kylillä, joten aikamoinen homma siinä on.
 

Yhteistyössä