:flower: Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä luulen kuitenkin, että jos oikeasti on sellainen tilanne että rahaa ei todellakaan ole latiakaan, niin kyllä niitä pulloja keräis jokainen ennemmin kuin lastensa antais nälkään nääntyä.
No tottakai, mutta mä keksisin jonkin muun keinon tai vaikka lainaisin :/Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä luulen kuitenkin, että jos oikeasti on sellainen tilanne että rahaa ei todellakaan ole latiakaan, niin kyllä niitä pulloja keräis jokainen ennemmin kuin lastensa antais nälkään nääntyä.
Jep, itse lapsena keräilin rahaa näin, siitä sai mukavasti ekstra rahaa kun jotain halusi ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tottakai. Jo pelkän luonnonsuojelun ja siisteydenkin kannalta.
No kai sitä pakon edessä uskaltais. Mutta jonnekin mahdollisimman kauas ettei kukaan tunnistaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mikä siinä on hävettävää, jos sopii udella?
Mutta miksi? Mä olen ihan aidosti ymmälläni että miksi jotkut sitä häpee.Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:No kai sitä pakon edessä uskaltais. Mutta jonnekin mahdollisimman kauas ettei kukaan tunnistaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mikä siinä on hävettävää, jos sopii udella?
Ei siinä muuten mitään, mutta olis se näky jos mä lasteni kanssa tappelisin tuolla noitten muitten kerääjien kanssa yhdestä pullostaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mutta miksi? Mä olen ihan aidosti ymmälläni että miksi jotkut sitä häpee.Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:No kai sitä pakon edessä uskaltais. Mutta jonnekin mahdollisimman kauas ettei kukaan tunnistaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mikä siinä on hävettävää, jos sopii udella?
Jos mä näen jonkun keräävän pulloja mä olen vähän harmissani että se ehti ensin :snotty: