G: Kauanko olette olleet aikuisina ilman seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolme viikkoa taitaa olla pisin aika, ja sekin synnytyksen jälkeen. Jos oltais harrastettu tässä vuosien varrella seksiä vain silloin kun mua huvittaa, olisi tullut pidempiäkin taukoja. Vaikkei aina itseä huvittaisi niin kyllä mä haluan tuon oman kullan pitää tyytyväisenä silläkin saralla, on se sen verran rakas.

En es tiedä. Raskaana ollessa mies ei halunnut eli 9kk oltiin ilman ja raskauden jälkeen minä en ole halunnut kun paikat on pilalla ja muutenkin. Lapsi on nyt 1v4kk ja ollaan synnytyksen jälkeen heilutettu peittoa ehkä 10krt.

[QUOTE="Emäntä";22545206]Kolme viikkoa taitaa olla pisin aika, ja sekin synnytyksen jälkeen. Jos oltais harrastettu tässä vuosien varrella seksiä vain silloin kun mua huvittaa, olisi tullut pidempiäkin taukoja. Vaikkei aina itseä huvittaisi niin kyllä mä haluan tuon oman kullan pitää tyytyväisenä silläkin saralla, on se sen verran rakas.[/QUOTE]

Meilläkin mies haluais useammin ja mä joskus oon suostunut ihan sen vuoksi, mut se on lopettanut ns. vonkaamisen ku on varmaan huomannu että ei oo kauhean kiva harrastaa seksiä jos toista osapuolta ei kiinnosta yhtään...

[QUOTE="riksu";22545227]Meilläkin mies haluais useammin ja mä joskus oon suostunut ihan sen vuoksi, mut se on lopettanut ns. vonkaamisen ku on varmaan huomannu että ei oo kauhean kiva harrastaa seksiä jos toista osapuolta ei kiinnosta yhtään...[/QUOTE]Ei meilläkään mies saa ihan niin usein kuin haluaisi, mutta on kanssa oppinut olemaan vonkaamatta koska se vaan ahdistaa mua ja saa viimeisetkin halujen rippeet katoamaan. Ja kyllä hommassa täytyy munkin olla mukana jotta mies siitä nauttii. Monesti oon huomannut että vaikka mua ei ensin yhtään kiinnostaisi niin sitten kun pääsee vauhtiin niin kivaa se on aina.

3 vuotta 17-vuotiasen suhteen aikana lopussa. Mies pihtasi, mikä johtui ilmeisesti hänen masennuksestaan tms. Otin eron. Seksiä eron jälkeen vakituisen panon kanssa ihan seksimielesssä joka toiinen vko. Välillä 2 vkoa, jos hankala järjestää. Nyt seurustelemme etäsuhteessa. Seksiä samaan malliin. un muutamme yhteen, on pakko saada väintään joka toinen päivä. Muuten en muuta yhteen :)

[QUOTE="juu";22545835]3 vuotta 17-vuotiasen suhteen aikana lopussa. Mies pihtasi, mikä johtui ilmeisesti hänen masennuksestaan tms. Otin eron. Seksiä eron jälkeen vakituisen panon kanssa ihan seksimielesssä joka toiinen vko. Välillä 2 vkoa, jos hankala järjestää. Nyt seurustelemme etäsuhteessa. Seksiä samaan malliin. un muutamme yhteen, on pakko saada väintään joka toinen päivä. Muuten en muuta yhteen :)[/QUOTE]

Joo ziiz mäki niinq jätin mun aviomiehen ku en saanu munaa joka päivä, nyt mulla on mies joka antaa mulle munaa tunnin välein ja ollaan yhdessä 4evö! Vaikka se onkin väkivaltanen narkki, niin ei haittaa koska pääasia on että saan SEKSIÄ! koska SEKSI on maailman tärkein asia!!!111

[QUOTE="vieras";22545757]Aikamoista jos on alle kuukausi lyhin aika siis sinkkunakin tai synnytyksen jälkeen, yms.

Vaikka oon aviossa niin kuitenkin on puolen vuoden taukoja helposti.[/QUOTE]
No mulla pisin aika on kolme viikkoa, olen seurustellut mieheni kanssa teinistä saakka ja meillä ei ole lapsia. :)

[QUOTE="vieras";22546080]No mulla pisin aika on kolme viikkoa, olen seurustellut mieheni kanssa teinistä saakka ja meillä ei ole lapsia. :)[/QUOTE]
Ja pakko vielä lisätä, että tuo kolme viikkon taukokin johtui siitä, että oltiin eri paikkakunnilla.

Yhteistyössä