kolme vuotta ilman seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluton

Vieras
Lopetin seksin harrastamisen kun ei tehnyt vaan yhtään mieli, ja enää ei vois edes kuvitella sekstailevansa, en tyydytä edes itse itseäni, eikä enää tule yöllä itsestään orgasm. niinku joskus ennen, mua ei vaan haluta.. Saankohan koskaan haluja takaisin ja mistähän tällainen näin piiiiiiitkä haluttomuus johtuu? Mua ei siis kiinnosta yhtään seksi, pikemminkin oksettaa! Entäs jos erotaan miehen kans, niin miten löydän koskaan ketään, kun en halua seksiä..

Onko sun miehes sit hyväksynyt seksittömän elämän?

Ja jos teillä on ehkäsynä pillerit niin ne vie toisilta seksihalut kokonaan, eli vaihda ehkäsyä jos on pillerit käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Miten niin JOS eroatte... Kannattaako edes olla yhdessä pariskuntana jos ei seksi kiinnosta? Seksi kuitenkin on yksi olennainen osa parisuhdetta.

Meillä lapsia ja muuten tullaan toimeen ym. miksi pitäis erota?

Kolme vuotta meni mullakin eron jälkeen aikanaan. Ei vaan yhtään tehnyt mieli. Joku haluttomuus-syndrooma kieltämättä vaivana edelleenkin. Omalla kohdallani ajattelen sen johtuvan jostain hormonivajeesta. Pitäis kai tehdä sille jotain..

Miten niin JOS eroatte... Kannattaako edes olla yhdessä pariskuntana jos ei seksi kiinnosta? Seksi kuitenkin on yksi olennainen osa parisuhdetta.

Ei se kaikilla ole olennainen osa! Jos molemmille asia ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletko koskaan miettinyt että miehesi saa jostain muualta ja siksi asia hänelle ok? :(

Olen tietysti luvannut että saa käydä "vieraissa" enhän minä oman haluttomuuteni takia voi sitä hältä kieltää, sopii mulle täysin, kun en todellakaan halua.

Kyse ei ole siitä että olisin kyllästynyt mieheeni, vaan seksiin ylipäätään kenenkään kanssa.

Jos asia on miehelle ok, niin asiahan on silloin ihan kunnossa. On paljon pariskuntia, jotka eivät voi harrastaa seksiä sairauden tai vamman vuoksi. Eivätkä he silti eroa. Mutta jos tämä asia on miehelläsi usein puheen alla ja pinnalla, niin sitten suosittelen sinua tekemään asialle jotain. Koska siinä tapauksessa asia on aikapommi, joka jollain tavalla räjähtää käsiin. Esim. mies etsii sivusuhteen tai sinä uuden miehen, jonka kanssa saat helpommin kehiteltyä intohimoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Luumu:

Ei se kaikilla ole olennainen osa! Jos molemmille asia ok.

kylllä se vaan on niin, että parisuhde on erilainen muista läheisistä suhteista (esim. kämppikset) juuri sen seksuaalisen ja romanttisen rakastamisen takia.

jokainen eläköön kuten lystää, ihmettelempä vaan miten kukaan viitsii..

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
:o mä en pärjäis kolmee päivääkään ilman, ainakaan jos mies on kotona, ja se on siinä koko ajan tarjolla.

moni palstalainen varmaan ymmärtää sua kun on saanut ihailla miehesi raamikasta selkää :D:D

:laugh: :laugh:

no onhan siihen kiva upottaa kyntensä.. :D

just vasta kerkesin sen ketjun lukea..huhhuh!! :whistle:

Kyllä suhteessa on paljon muutakin kuin seksi, ainakin meillä :).

Ei kaikille seksi ole niin iso asia, vaikka itsestä se voikin tuntua hassulta miten ihmiset voivat olla ilman seksiä noinkin pitkän ajan..

Itse taas en pystyis olemaan seksiä ilman montaakaan päivää, jos siihen on mahdollisuus..

En ole ikinä kaivannut seksiä, en pidä itseäni oikein seksuaalisena ihmisenä ollenkaan. Käyn kohti neljääkymppiä. Mies on vuosien saatossa tottunut tilanteeseen, seksittömiä kausia on kuukausia putkeenkin. Yhdessä ollaan, kun kaikki muu natsaa. Rakkaus, ystävyys, lapset, koti, unelmat, harrastukset, huumori.

Voi kyllä olla hormooneissakin vika, kun kuukautiset kestää yli 10 päivää, naama näppyjä täynnä, hikoilen hurjasti..

Mut en tiedä osaisinko olla enää nykyisen mieheni kanssa sängyssä, tottunut jo tähän..

:o mä en pärjäis kolmee päivääkään ilman, ainakaan jos mies on kotona, ja se on siinä koko ajan tarjolla.

moni palstalainen varmaan ymmärtää sua kun on saanut ihailla miehesi raamikasta selkää :D:D

:laugh: :laugh:

no onhan siihen kiva upottaa kyntensä.. :D

just vasta kerkesin sen ketjun lukea..huhhuh!! :whistle:

Hauska ketju :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:

Kyllä suhteessa on paljon muutakin kuin seksi, ainakin meillä :).

Totta parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin kun seksi. Mutta sen parisuhteen erottaa ystävyyssuhteesta juuri seksi. Suurin osa viriilissä iässä olevista ihmisistä kuitenkin tuntee olevansa seksuaalisia. Joten onhan se aika tylyä jos joutuu vuosikaisia elämään suhteessa missä ei ole seksiä. Tai todennäköisesti silloin hakee sitä seksiä jostain muualta.

Jaa-a... meillä oli taas pidempi hetki ilman seksiä: mies oli poissa paljon ja sitt kun oli kotona, multa oli paukut loppu, ei kumpikaan edes yritetty. Mutta kyll sen sitten huomasi: kun mies yritti, mä enää tajunnut ollenkaan miksi pitäisi, ei napannut yhtään. Ilman oppii olemaan, eikä sitä näe enää tarpeellisena.
Mä päätin nyt ainakin skarpata. Eihän siitä mitään tule, että omaa tyhmyyttäni päästän tilanteen siihen pisteeseen, etten tajua enää miksi pitäisi seksiä parisuhteessa olla. Pakotan itseni vaikka, koska ekan kerran jälkeen muistuu kummasti mieleen taas, miksi tein sitä ennen.

Ehkä kannattaisi ottaa ap:nkin itseään niskasta kiinni?

Yhteistyössä