meidän seksuelämä kuolee :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gag
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gag

Vieras
Meillä on seksiä n.2-4 kertaa kuukaudessa, eikä laatukaan korvaa määrää. yleensä seksi on sitä, että mies aikansa jyystää ja tyhjentää pussit :( itse en edes ehdi kiihottua, ennen kuin hommat alkaa, joskus loppuvaiheessa alkaa tuntua hyvältä.
Kuitenkin hartiahieronta on paljon nautinnollisempaa kuin seksi.

Mä oikeasti tykkään seksistä, ja mulla on haluja. Mä olen oikeasti puutteessa, sillä mua ei tyydytä millään tavoin pelkkä eestaas jyystö.

Miehen kanssa olen yrittänyt puhua, mutta häntä ei häiritse tämä tilanne. Tai ainakaan niin paljoa, että jaksaisi nähdä vaivaa sen eteen että muuttaisi tilannetta.
Häntä kun ei vähempää voisi kiinnostaa esileikki, hänen sanoillaan hiplailut ja lääppimiset.
suihinotto kyllä kuulema olisi kiva. Tähän vastasin kylmästi, tilanteeseen turhautuneena, että periaatteessa olisi ihan kivaa antaakin sitä, mutta sen takia mua ei enää kiinnosta, koska hän saa tyydytyksen jokatapauksessa, ja mä olen ainavaan ilman.

Meillä on lapset 9kk ja 2,5v ja raskaudet ja imetys on tehokkaasti tapaneet miehen halut näköjään. Luulisin, ettei hän osaa nähdä mua enää naisena, ainoastaan äitinä.

auttakaa mua keksimään ratkaisu tähän tilnteeseen?

Joskus on ollut lelujakin mukana, mutta ei niistä mitään piristettä ollut.

Olisin ehdottanut keskustelua miehen kanssa, mutta olet näköjään yrittänyt sitä jo. Kokeilkaa noita esileikkejä sillä periaatteella, että ensin tehdään toiselle ja sitten toiselle (suuseksiä, hierontaa). Ota ohjat sängyssä, älä anna miehen jyystää sua, vaan jyystä sinä häntä.

En tiedä, onko noista apua, en ole mikään sekspertti. :)

sanot suorat sanat, sanot ettet pidä tilanteesta ja haluat siihen muutosta. seksiä ei tipu ellei sua oteta haluamallasi tavalla huomioon. älä kuitenkaan vaadi paljoa, yksi kaks jotain kivaa juttua sulle, säkin annat yks kaks kivaa juttua miehelle (tyyliin kädellä hiplaat sen kikkelii) ja sit seksiä. muutama asennon vaihdos ja lopuksi yhteinen suihkuhetki.

seuraavalla kerralla ihan eri lailla. menkää vaikka saunaan, olkaa suihkussa, sit seksiä niin että sä istut saunan keskilauteella ja mies seisoo lattialla. mahdollisesti seksi viedään loppuun vaikka sohvalla niin että sä oot päällä pupu-asennossa. pupuasennossa olet jalkojesi varassa, liikutat peppua ylös alas ja pidät käsiä selkänojalla. meillä tämä pupu on kovin kehuttu. alkajalle se voi olla liian raskas mutta se käy hyvin jalkatreeniksi! :D

sopikaa yhdessä mikä määrä seksiä on sopiva viikossa, esimerkiksi 2 kertaa /viikko, ei pitäisi olla vaikea. Siitä on helppo aloittaa.

Meillä on ollu ongelmia seksissä, ei ole enää kun teimme jotain asialle. Huomasimme että mies jaksaa pitempään nyt kun harrastamme enemmän seksiä. Pyrimme harrastamaan seksiä melkein joka päivä, joskus useastikin päivässä.

On aika hankala tilanne, jos keskustelu ei yhtään auta. Ehkä laittaisin sinuna miehesi selkä seinää vasten: haluaako hän seksiä ja viitsiikö nähdä vaivaa sen eteen, vai jätättekö koko seksin harrastamisen. Ehkä hän alkaa tsempata, jos vaihtoehtona on koko seksielämän loppuminen.

Mitä tuohon äiti-asiaan tulee, niin meillä oli kanssa sama juttu, että jonkin aikaa synnytyksen jälkeen miehellä oli vaikeuksia suhtautua muhun seksuaalisesti. Sulla on kuitenkin jo aika iso vauva, ehkä tilanne helpottaa, kun lakkaat imettämästä?

Jaa. Vaikeaa jos mies ei ole valmistekemään mitään asian eteen. Menkään seksuaaliterapeutille jos se osaisi vähän valaista asioita sun miehelle? Tai näytä tämä viesti hänelle.

"Hei ap:n mies. Mieti, saat orkun joka kerta sängyssä, mutta naisesi ei. Sua ainakin varmaan vetuttaisi jos et saisi koskaan. Joo naiset ei tuu niin helpolla, mutta se on sen vaivan arvoinen. Pedissä tyytyväinen nainen on yleisestikkin tyytyväisempi nainen. Kasva aikuiseksi ja lopeta se teinimäinen jyystäminen. Tosi mies osaa pitää huolen myös naisensa tarperita eikä ole mikään laiska jaska.

Mun eksä ei osannu ja onkin nyt eksä. Vuosien huono seksi alkaa vetuttaa. Siinä fakta."

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Olisin ehdottanut keskustelua miehen kanssa, mutta olet näköjään yrittänyt sitä jo. Kokeilkaa noita esileikkejä sillä periaatteella, että ensin tehdään toiselle ja sitten toiselle (suuseksiä, hierontaa). Ota ohjat sängyssä, älä anna miehen jyystää sua, vaan jyystä sinä häntä.

En tiedä, onko noista apua, en ole mikään sekspertti. :)

just näin, ota reilusti ohjat. mä teen just tota pupujuttua, pidän taukoja ja niin pitkitän seksiä. se on ihanaa tuottaa toisella nautintoa ja tuntea kuinka toinen tärisee nautinnosta alla.

uskomaton äijä sulla. kyllä se yleensä on miehellekin kunniaksi että saa naisen tyydyttyneeksi. ihme junttipulla. vaikea tehdä mitään jos ei miehesi halua tehdä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja bunny girl:
sopikaa yhdessä mikä määrä seksiä on sopiva viikossa, esimerkiksi 2 kertaa /viikko, ei pitäisi olla vaikea. Siitä on helppo aloittaa.

.

Juu jos on hyvin nukkuvat lapset tai pirusti lapsenvahtivaihtoehtoja, mihin ne tuupata.
Ei ehkä pääse ihan fiiliksiin jos pitää kalenteriin merkata ruksit tiettyjen päivien kohdalle, et milloin harrastetaan.
Kokemuksesta voin sanoa, et voi joskus olla aika vaikeaakin.

Mene itse miehen päälle ja ota oma nautintosi. Älä ajattele miestä. Hänen vuoronsa on sinun jälkeesi. Itse saan parhaiten edestakaisin, miehen vartalon suuntaisesti liikkumalla (miehet taas tykkäävät pomppimisesta ts. ylösalas-liikkeestä). Sama toimii sekä niin että mies makaa tai istuu sohvalla ja nainen istuu kasvot mieheen päin.

no mies tietää, etten ole tyytyväinen tilanteeseen. Mä olen saanut miehen kanssa orgasmin viimeksi vuonna 2008, repikää siitä. muutaman kerran ollut lähellä, joskus sentään, ehkä parin-kolmen kuukauden välein mies jaksaa kerran vähän panostaa.

Miestä taas on vaikea hyväillä, kun häntä ei välitä mistään kosketuksista. Ainoastaan peniksen hierominen, suihin otto yms. on hänestä kivaa. Ei muiden ruumiin osien koskettelu.

Lisäksi mies on iltaisin väsynyt. esim. klo 23.30 on jo niin myöhä, että miestä ei voisi enää vähempää kiinnostaa. No parinviikon tauon jälkeen voi pysytellä hereillä pidempään, että saa kassit tyhjäksi.

Miehellä herätys aamulla klo.7, itse nukun vähän pidempään, mutta imetän monta kertaa yössä edelleen, joten yhtä väsyneitä ollaan.

mainitaan nyt sekin, että mun on hankala saada orgasmia, helposti menee tunti saamiseen, mutta en mä ole vaatimassakaan sitä joka kerta. Mut jos edes kerran kahteen kuukauteen? jos muuten olisi värikkäämpää makuuhuoneen puolella.

Tuohan olisi miehen unelma, että mä ratsastaisin, eikä hänen tarvitsisi tehdä mitään. Itse taas en saa ratsastuksesta mitään, ainoastaan kipeät nilkat. itse akti siinä asennossa ei vaan tunnu miltään. tai jos mä teen sen niin, että se tuntuu edes suhtkoht hyvältä itsestäni, miestä ei innosta yhtään se tyyli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tai jos mä teen sen niin, että se tuntuu edes suhtkoht hyvältä itsestäni, miestä ei innosta yhtään se tyyli.

Mitä väliä? Eikös mies ole tähänkin asti ajatellut vain itseään. Tee niin kuin sinusta tuntuu hyvältä, kunnes saat. Sen jälkeen voitte vaihtaa asentoa ja mies saa ottaa oman osansa, miten itse haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Onko teillä muuten minkä verran yhteistä aikaa? Viettäkää kiva ilta ihan kaksistaan, katsokaa sitten, mihin ilta päättyy. :)

ei tuo kaipaa sitäkään. tai jos sitä on lasten nukkuessa, niin tuijotetaan telkkaria. Mä yritän rupatella, mutta mies on tuppisuu.

Mun mieliksi se sanoo, että pitää yrittää keksiä jotain, mutta mitään ei tapahdu.

on ollut leluja, olen koittanut panostaa. Mutta en mäkään jaksa loputtomiin yksin yrittää.

Ja tuo ratsastusasento. vähän pakko olla asenti mistä mies tykkää, jos jaluaa, että sillä seisoo.

Kyllä mä siis yksikseni saan orgasmin, mutta se ei ole lähhelekään yhtä uoea ja kokonaisvaltainen mitä tuo mies saa aikaan. tai sabotaanko että sai joskus.

Te ketkä olleet pitkään ilman. Mä olisin ennemmin kokonaan ilman, kuin miehen runkkausväline. Mutta suostun seksiin, koska en halua olla pihtari.

Yhteistyössä