G: Kätlin vai Ragnar kumman sinä haluat lähtevän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä kummatkin joutaa ulos järjestys voisi olla tämä eka raksu ja toka kätlin. Kummallakaan ei ole mitään säväyttävää. Kätlin jorisee niitä omiaan ja raksu stailailee hiuksiaan. Oisin oikeasti toivonu, että tuija olisi jääny taloon. Koska nyt tuolla ei juuri ole mitään säpinää. Siel tarvii olla tollanen ärsyttäjä se on bb talon suola.

Raksu ulos! Toivon kovasti että Kätlin voittaisi koko kisan. Taitaa vain silti olla niin, että jos Käpä ei vielä tänään lähde talosta, niin ensi viikolla hän on taas häätöäänestyksessä :/

Kätlin vaikuttaa tosi mukavalta ja haluan nähdä häntä talossa jatkossakin. Ragnar on vähän tylsä, toivottavasti hän on näistä kahdesta se joka lähtee. Vaikka mielellään tiputtaisin yhden muun tylsän ja ällöttävän (Esa J).

Onneks täältä sentään löytyy järkeä! Minua ärsyttää, kun tuntuu, että kaikki inhoo Kätliniä... niin talossa, kun minun kaveri piirissä! Minusta siinä oo mitään inhottavaa... taitaa olla vaan kateellisten panettulua se Kätlinin haukkuminen....

No Raksu pois. Mitä mielenkiintoista on katsoa nuorta nulikkaa, joka vain syö kalsareissaa
n ja muun ajan on suu ammollaan tuijottaen tyhjyyteen. Kätlinillä on sentään mielipiteitä!

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
mun mielestä kummatkin joutaa ulos järjestys voisi olla tämä eka raksu ja toka kätlin. Kummallakaan ei ole mitään säväyttävää. Kätlin jorisee niitä omiaan ja raksu stailailee hiuksiaan. Oisin oikeasti toivonu, että tuija olisi jääny taloon. Koska nyt tuolla ei juuri ole mitään säpinää. Siel tarvii olla tollanen ärsyttäjä se on bb talon suola.

Nimenomaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Ragnar ulos. Tosi yksinkertaisen olonen tyyppi. Ja ne suu-auki-tuijottelut mua ärsyttää.. :kieh:

Joo ja se hiuksien ainainen oikominen, tai siis sen hemmetin töyhtön. |O

ja se puhetyyli venyvä ja ne hokemat: "siis silleen niinku oikeesti...siis sillei..emmätiä" :kieh: :kieh:

Yhteistyössä