Miten "kostaisit" tämän sun raksullesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Jos selviäis, et sun maailman ihanin ja maailman komein raksu ei olisikaan kertonut sulle, missä oikeesti oli päivällä asioimassa. Jos sun raksusi sanoisi, että on sossuasioita hoitamassa ja sit paljastuisikin että ehei, ei se missään sossun luona ollut käymässä, vaan näkemässä omaa exäänsä...josta siis olis eronnut muutama kuukausi sitten ja raksu koettaisi vain selittää, että pakko sen on sitä exäänsä nähdä koska pitää sopia avioeroon liittyvistä jutuista, mut ei halunnut alunperin mulle kertoa, koska pelkäsi että mä suuttuisin :( Sori sekava teksti, mut olen nyt tosi tuohtunut..ja sit tuo oli jo raksulta jo liikaa, kun se alkoi minulle urputtaa, että mitäs sinä minun tekstareita menet lukemaan...mun mielestä vaan se on selvä homma että parisuhteessa tekstarit ovat avoimia molemmille. Et jos ei käy, niin lähtee vetää sitten toinen osapuoli.

Ma antaisin sympatiat sille 'raksulle' ja menisin itte paatohtoriin jos rupeisin noin idioottimaisesti kayttaytyy. Onko sana kirjesalaisuus tuttu?

Me ollaan sovittu raksun kanssa, että voidaan käyttää toistemme puhelimia...et sit kun avioidutaan, niin hankitaan kai vain yksi kännykkä :heart: just ton takia, että ei tulis tälläsiä salailujutskia :(

Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;26085491:
ei ei toisen tekstarit ole yhteisiä, ne on henkilökohtaisia, ja ei raksulle kuulu kostaaa vaan olla entistä ihanampi

Just ajattelin, et pyytäisin raksua valitsee tänä iltana mulle netistä jonkun sexyn alusasu setin, mut taidankin sit laittaa mun exän face-seinälle pari alusasulinkkiä ja tekstiks:"mieti mikä näistä näyttäis parhaalta mun päällä ;)" siinä vois olla ihan hyvä pikku näpäytys mun raksulle...

Mitäpä se kosto auttaa ketään...

joo en mäkään ole ihminen, joka hyväksyy koston minkäänlaisena keinona parisuhteessa, mut joskus vaan sitä joutuu sit sellaseen tilanteeseen toisen ihmisen kanssa, että melkein tulee petetyksi ja kyllä mun mielestä sitten on oikeutettua ottaa kovat keinot esiin ja antaa toiselle kunnon opetus :( ettei tämä toistuisi

joo en mäkään ole ihminen, joka hyväksyy koston minkäänlaisena keinona parisuhteessa, mut joskus vaan sitä joutuu sit sellaseen tilanteeseen toisen ihmisen kanssa, että melkein tulee petetyksi ja kyllä mun mielestä sitten on oikeutettua ottaa kovat keinot esiin ja antaa toiselle kunnon opetus :( ettei tämä toistuisi
ja tolla keinollla on nopeesti ex-raksu

Ja varmaan yksi ainoa sähköposti ja fb-proiili....:headwall:

Juu :D olis kyl kiva, mut mun mielestä on nyt seksikästä kun mun facessa lukee, että parisuhteessa ja sit siinä alapuolella on raksun sixpack (pyykkilautavatsa) kuva...siis parin vuoden takaa, mut eihän sitä kukaan tiedä koska mä olen ainoa joka näkee sen paidan alle.. hope so ;)

Me ollaan sovittu raksun kanssa, että voidaan käyttää toistemme puhelimia...et sit kun avioidutaan, niin hankitaan kai vain yksi kännykkä :heart: just ton takia, että ei tulis tälläsiä salailujutskia :(

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: *Pissaa kohta housuun!* Facebook-profiili. Niinkun: Marjatta ja ERkki Virtanen status: Tänään käytiin yhdessä kävelyllä. :D

Viimeksi muokattu:

eli luottamus on nollissa,mä ainakin luotan mun mieheen vaik sil on oma känny ja omat ystit...hei halooo... :D :D
muoks.ei tarvi ees kyttää toisen puhelimeen,mun mielest toisen kännyyn ei kajota.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä