Minä en juo...
maomao 22.06.2010 #3 En, en ole koskaan jussia juhlinut sillä tavalla Esikoisella on perjantaina synttäritkin.
RV 22 22.06.2010 #5 No minä en juo, tai on mulla tuolla kaapissa 2 siideriä Alkoholipitoisuus 0,5 %, eli siis anteeksi korjaan. Juon juhannuksena alkoholia :-D
No minä en juo, tai on mulla tuolla kaapissa 2 siideriä Alkoholipitoisuus 0,5 %, eli siis anteeksi korjaan. Juon juhannuksena alkoholia :-D
Lightyear 22.06.2010 #6 No viiniä menee varmasti aterioidessa ystäväperheen kanssa. Ei me kännätä, ei koskaan olla Jussina kännätty. Teininä viimeks.
No viiniä menee varmasti aterioidessa ystäväperheen kanssa. Ei me kännätä, ei koskaan olla Jussina kännätty. Teininä viimeks.
f 22.06.2010 #12 no pakko myöntää että juon ja aion ottaa oikein olantakaa! viimeksi ollut "ulkona" helmikuussa!
Orion- 22.06.2010 #14 En ole koskaan juonut juhannuksena alkoholia (periaatteesta), enkä juo nytkään.
Siska 22.06.2010 #15 Saatan ruoan kanssa juoda lasin punkkua ja saunan päätteeksi lonkeron. Odotan jo vesi kielellä hyvää ruokaa ja sitä punkkulasia...
Saatan ruoan kanssa juoda lasin punkkua ja saunan päätteeksi lonkeron. Odotan jo vesi kielellä hyvää ruokaa ja sitä punkkulasia...
Kowalski 22.06.2010 #16 Kyllä mä pari siideriä ajattelin ottaa. Humalassa en tule olemaan, eikä myöskään mieheni.
Carlos74 22.06.2010 #17 Varmaan aikalailla. Torstaina vois vetästä suojakännin, ettei sit aattona tule uni liian varhain. Lauantaina sit varmaan pienimuotoista tasottelua.
Varmaan aikalailla. Torstaina vois vetästä suojakännin, ettei sit aattona tule uni liian varhain. Lauantaina sit varmaan pienimuotoista tasottelua.
Palstan KAUNOTAR 22.06.2010 #23 En. Eikä kukaan mökillä olijoista juo.Ihan muut kriteerit juhannuksen vietosta. Grillausta, saunomista,ulkopelejä,uimista yms.
En. Eikä kukaan mökillä olijoista juo.Ihan muut kriteerit juhannuksen vietosta. Grillausta, saunomista,ulkopelejä,uimista yms.