G: Jos sun pitäisi elää kuukausden ajan jonkun toisen palstalaisen elämää, niin kenet valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Gloria vois olla aika hyvä, kun ei taitais kovin hääppöistä muutosta tulla! :laugh:

no kuin niin? =)

Nooh, mutta vaihtelu virkistää :D

No kun on tää ihan kivaa tavallaan näinkin.... Mitä sitä muuttamaan elämän tyyliään, kun ei kuitenkaan itse pysty muuttumaan.... :laugh:

Mä haluaisin kokeilla Töllin Ruusan, Pintelinin ja Fjongan elämää. Enkä tiedä miksi.. Töllin Ruusa haluaisin olla ehkä siksi kun on aika mielenkiintoisen oloinen ihminen (hyvällä tavalla), Pintelin ihan siksi koska on menevän oloinen persoona ja Fjonga siksi koska haluaisin käydä Onnelassa mutten ole vielä sinne asti päässyt raahautumaan. Ja Fjongalla muutenkin seksijutut lähellä sydäntä ja itsekin olen aiheesta erittäin kiinnostunut ja kokeilunhaluinen. :D Nämä kolme nyt ensimmäisenä haluisin kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Jos me vaihdettais samalla tyylejäkin :D mä en kyllä noissa sun kengissäs osais kävellä mutta :D eipä se mitään, ainahan sitä vois opetella.

Sulla on itseluottamus tänään kohdillaan... Millaiseksi meinasit tyylisi muuttaa? Hiljainen kotirouva? Oiskos jees?

Yhteistyössä