G: Jos sun pitäisi elää kuukausden ajan jonkun toisen palstalaisen elämää, niin kenet valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minniina

Vieras
Tuli vaan yhtäkkiä tällaisen galuppi mieleen =). Mä varmaan hyppäisin aurinkokunnan saappaisiin, sen verran mielenkiintoisia ja hauskoja juttuja aina elämästään kertoo =)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä voisin vaihtaa jonkun, joka asuu mahdollisimman pohjoisessa, kanssa.
Mielellään revontulien aikaan.

Ja suihku tietty olisi plussaa. :xmas:

Mulla kävi ekaksi juuri tuon asuinpaikan vuoksi mielessä tyttö tenonvarrelta.. Jos saisi aurinkokunnan elämän sinne :D

Valitsisin Viblspin elämän hetkeksi. Haluaisin kokeilla monilapsisen perheen elämää, varsinkin, kun kaikki ovat noin pieniä. Itse en ole saanut lapsia ja haluan niitä monta. Kaksosten kanssa olo myös kiinnostaa, koska käymme lapsettomuushoidoissa, joissa on melkein aina kaksos-mahdollisuus. Onkos Viblsp teidän kaksoset "luomutuotantoa"? :)

Vaikea valita vain yhtä....
Pintelin tai Fjonga ehkä :D
Toisaalta myös Alma Puunaulan kanssa olisi kiva vaihtaa paikkaa.
Töllin Ruusakin ehkä, mutta se ulkosauna, se ulkosauna...hyrrrr :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Mahdollisimman erilaiseen paikkaan haluaisin, joten..Alman paikalle voisin lähteä :D

(tai sit Glorian paikalle, ihan jostain muusta syystä :whistle: :D )

Ihanaa :D Mä jo olin tulossa purnaamaan sitä kun kukaan ei haluais mun elämää :D

Valkkaisin Nytkypyllyn elämän. Ensinnäkin tulen aina hyvälle tuulelle hänen nikistään :D ja toiseksi hän on antanut palstalla itsestään iloisen ja rempseän kuvan.

Ja pääsisinpä tutustumaan lähemmin retrohenkisiin vaatteisiin. Itse en (ainakaan vielä ) ole hurahtanut retroon, vaikka kivoja vaatteita niisäkin on, mutta sen verran retroa lapsilta löytyy, että rattaissa käytettävä viltti on äitiyspakkauksen mallistoa kolmenkymmenen vuoden takaa =)

mua auttaisi työssäni, jos voisin vaihtaa paikkaa the titityyn tai jonkun muun masennusta sairastavan kanssa. tietäisi miltä se oikeasti tuntuu ja ehkä osaisi jatkossa paremmin auttaa tai ainakin eläytyä tilanteeseen.

alma puunaula (olikohan oikee) kun eix hän oo hunnutettu. Ois mielenkiintosta tietää millasta elämä olis muslimix kääntyneenä ja hunnutettuna lähinnä. Millaisia ongelmia joutuu kohtaan jne.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Mahdollisimman erilaiseen paikkaan haluaisin, joten..Alman paikalle voisin lähteä :D

(tai sit Glorian paikalle, ihan jostain muusta syystä :whistle: :D )

Almaksi Alman paikalle... :D

Varo vaan kohta me tehdään vaihtikset.. :D

Luin tuon viestin masnetuneen olon kokemisesta, ja mäkin haluaisin tietää millaista on olla masentunut. Jos vaan saisin oman elämäni takaisin heti kun olo kävisi liian sietämättömäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Valkkaisin Nytkypyllyn elämän. Ensinnäkin tulen aina hyvälle tuulelle hänen nikistään :D ja toiseksi hän on antanut palstalla itsestään iloisen ja rempseän kuvan.

Ja pääsisinpä tutustumaan lähemmin retrohenkisiin vaatteisiin. Itse en (ainakaan vielä ) ole hurahtanut retroon, vaikka kivoja vaatteita niisäkin on, mutta sen verran retroa lapsilta löytyy, että rattaissa käytettävä viltti on äitiyspakkauksen mallistoa kolmenkymmenen vuoden takaa =)

:D olen imarreltu :D

Yhteistyössä