M
minniina
Vieras
Tuli vaan yhtäkkiä tällaisen galuppi mieleen =). Mä varmaan hyppäisin aurinkokunnan saappaisiin, sen verran mielenkiintoisia ja hauskoja juttuja aina elämästään kertoo =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä voisin vaihtaa jonkun, joka asuu mahdollisimman pohjoisessa, kanssa.
Mielellään revontulien aikaan.
Ja suihku tietty olisi plussaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mahdollisimman erilaiseen paikkaan haluaisin, joten..Alman paikalle voisin lähteä![]()
(tai sit Glorian paikalle, ihan jostain muusta syystä![]()
)
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan :mä voisin olla fjonga..mut kantapaikka vaihtuis onnelasta johonki muuhun...
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mahdollisimman erilaiseen paikkaan haluaisin, joten..Alman paikalle voisin lähteä![]()
(tai sit Glorian paikalle, ihan jostain muusta syystä![]()
)
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä voisin vaihtaa jonkun, joka asuu mahdollisimman pohjoisessa, kanssa.
Mielellään revontulien aikaan.
Ja suihku tietty olisi plussaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Valkkaisin Nytkypyllyn elämän. Ensinnäkin tulen aina hyvälle tuulelle hänen nikistäänja toiseksi hän on antanut palstalla itsestään iloisen ja rempseän kuvan.
Ja pääsisinpä tutustumaan lähemmin retrohenkisiin vaatteisiin. Itse en (ainakaan vielä ) ole hurahtanut retroon, vaikka kivoja vaatteita niisäkin on, mutta sen verran retroa lapsilta löytyy, että rattaissa käytettävä viltti on äitiyspakkauksen mallistoa kolmenkymmenen vuoden takaa =)