G: Jos poliisi saartaisi sinut (ja sinulla olisi ase)

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
joutuisit linnan loppuiäksi jos antautuisit...
Ampuisitko poliiseja (ja tapattaisit itsesi) vai antautuisit kädet ylhäällä?

Itse taitaisin tulittaa ja kuolla. Mitä siinä enää muuta voi?
(juu, gun grazyn katsoin)

Niin, ja leikitään nyt ettei kellään ole lapsia, ettei mene liian vaikeeksi.
 
Keittiönoita
Ampuisin poliiseja. Jos siis olisi juuri tuo tilanne eikä muita vaihtoehtoja. Olen kuitenkin sen verran sinisilmäinen, etten usko joutuvani loppuiäkseni vankilaan vain sen takia, että mulla sattuisi olemaan ase. Sakoillahan siitä selviää ja jos on luvallinen ase niin ihan vaan puhumalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tekisi mitään. Tai kysyisin varmaan ehkä että miten hemmetissä tää toimii!!
Vankilassa voisin sitten tehdä rekisterikilpiä ja opiskella kreikanalkeet sekä kirjoittaa kirjan edesmenneiden sähkölaitteiden muistoksi.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ampuisin poliiseja. Jos siis olisi juuri tuo tilanne eikä muita vaihtoehtoja. Olen kuitenkin sen verran sinisilmäinen, etten usko joutuvani loppuiäkseni vankilaan vain sen takia, että mulla sattuisi olemaan ase. Sakoillahan siitä selviää ja jos on luvallinen ase niin ihan vaan puhumalla.
Äh, oisit siis vaikka takaa-ajettu tappaja.
Ajatusleikki.
Ei varmaan tekis mieli antautua.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vankilassa voisin sitten tehdä rekisterikilpiä ja opiskella kreikanalkeet sekä kirjoittaa kirjan edesmenneiden sähkölaitteiden muistoksi.
Hyvä pointti :flower: Mulla on paljion asioita, joita haluaisin tehdä. Mutta niiden toteuttaminen ei ole mahdollista, jos pitää käydä töissä, maksaa asuntolainaa, sähkölaskuja yms, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä jne. Ne on mahdollisia tehdä vain vankilassa.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:
Antautuisin, en varmaankaan pystyis tappamaan.. Jos vankilassa kävis aika tylsäksi, keksisin jotain hullua.. :whistle:
Mutta jos oisit jo aiemmin vaikka vahingossas tappanut jonkun, ja poliisi pitäs sua vaarallisena tappajana.. oisit loppuikäsi linnassa..

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Äh, oisit siis vaikka takaa-ajettu tappaja.
Ajatusleikki.
Ei varmaan tekis mieli antautua.
Just muutin mieleni :D Vankilassa ollessahan voisi tehdä kaikkea sitä kivaa, mihin tässä elämässä ei muuten ole aikaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vankilassa voisin sitten tehdä rekisterikilpiä ja opiskella kreikanalkeet sekä kirjoittaa kirjan edesmenneiden sähkölaitteiden muistoksi.
Hyvä pointti :flower: Mulla on paljion asioita, joita haluaisin tehdä. Mutta niiden toteuttaminen ei ole mahdollista, jos pitää käydä töissä, maksaa asuntolainaa, sähkölaskuja yms, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä jne. Ne on mahdollisia tehdä vain vankilassa.
Aivan. Vankilassa pystyis myös harjoittamaan askeettista elämää ja olla erakkona.. ainakin joiltain osin!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vankilassa voisin sitten tehdä rekisterikilpiä ja opiskella kreikanalkeet sekä kirjoittaa kirjan edesmenneiden sähkölaitteiden muistoksi.
Hyvä pointti :flower: Mulla on paljion asioita, joita haluaisin tehdä. Mutta niiden toteuttaminen ei ole mahdollista, jos pitää käydä töissä, maksaa asuntolainaa, sähkölaskuja yms, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä jne. Ne on mahdollisia tehdä vain vankilassa.
No entäs jos tämä tapahtuisi texasissa ja joutuisit sähkötuoliin tai myrkytetyksi, jos antautuisit`?
Ei varmaan tekis mieli miettiä kreikan alkeita pyssy kädessä ja elämä takana?
 
Päin naamaa tuliittasin. Mulla on kyl rinnakkaisluvat isän haulikkoihin ja pienois kivääriin :kieh: mitä järkee siinä olis linnassa istua ja aina olen halunnut alkaa räiskimään ihmisiä niinkuin peleissä hihihhihahahheeee :headwall:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No entäs jos tämä tapahtuisi texasissa ja joutuisit sähkötuoliin tai myrkytetyksi, jos antautuisit`?
Ei varmaan tekis mieli miettiä kreikan alkeita pyssy kädessä ja elämä takana?
Sähkötuoli ja myrkkyruiske ovat käsittääkseni helpompia tapoja kuolla kuin ampuminen. Riippuu tietysti siitä, mihin ampuu.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Päin naamaa tuliittasin. Mulla on kyl rinnakkaisluvat isän haulikkoihin ja pienois kivääriin :kieh: mitä järkee siinä olis linnassa istua ja aina olen halunnut alkaa räiskimään ihmisiä niinkuin peleissä hihihhihahahheeee :headwall:
Niin just, peesi.
Mitä helvettiä siinä enää antautumaan, kun peli on menetetty.

Löytyyhän täältä selväjärkisiäkin näköjään! :flower:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No entäs jos tämä tapahtuisi texasissa ja joutuisit sähkötuoliin tai myrkytetyksi, jos antautuisit`?
Ei varmaan tekis mieli miettiä kreikan alkeita pyssy kädessä ja elämä takana?
Sähkötuoli ja myrkkyruiske ovat käsittääkseni helpompia tapoja kuolla kuin ampuminen. Riippuu tietysti siitä, mihin ampuu.
Vai niin.
Taidat olla sadomasokisti.
Kyllä terveen järjen mukaan poliisin luoti surmaa nopeammin kuin edellä mainitut.
 

Yhteistyössä