G: Jos kaverin mies yrittäisi kähmiä sinua, kertoisitko kaverille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole tarvetta kertoa, sillä teen sille miehelle hyvin selväksi, että en ole kiinnostunut ja jos vielä kähmii, saa itse selittää mustan silmänsä tyttöystävälleen.

En. En halua puuttua toisten parisuhdesotkuihin ja sanansaattaja joutuu aina ammutuksi.

Tekisin kyllä miehelle hyvin selväksi, että anti olla viimeinen kerta, en halua menettää kaveria enkä olla syypää kenenkään mahdolliseen suhteen purkautumiseen.

Mut miten se mies nyt yhtäkkiä yritäis kähmiä mua? Ilman, että mitään olis ollu ilmassa? Jos tapaus todella tulisi yllätyksenä enkä olis ollut siihen itse vaikuttamassa, niin varmaan ehkä kertoisinkin. Riippuu ihan tilanteesta, kaverista, tapahtuneesta, miehestä...

Alkuperäinen kirjoittaja mut:
Mut miten se mies nyt yhtäkkiä yritäis kähmiä mua? Ilman, että mitään olis ollu ilmassa? Jos tapaus todella tulisi yllätyksenä enkä olis ollut siihen itse vaikuttamassa, niin varmaan ehkä kertoisinkin. Riippuu ihan tilanteesta, kaverista, tapahtuneesta, miehestä...

Just. Ja raiskaiskin on naisen syy vai? Koska nainen provosoi?

Mun mieheni tietää asiasta ja kertoi, että tämä jamppa yrittää kaikkea liikkuvaa. Eli siinä sulle syy yhtäkkiä yrittämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Tasan heti kertosin ja tietäsin et jos miun ukko kähmis kaverii niin hääkin kertois

Minä en kerro siksi, että en halua rikkoa kaverin sydäntä. Ovat kuitenkin naimisissa ja ikuisuus yhdessäoloa takana. Mies on paatunut mulkku tässä mielessä, ja sen vaimon on pakko tajuta asia. En vain tiennyt, että jamppa on niin röyhkeä, että käy käpälöimään vaimonsa ystävää...

Kaveri on naimisissa mun "ex-hoidon" kanssa, ja aina ku ollaan yhes ottaas kuppia jossain tää ex-hoito yrittää jotain... en oo kertonu kaverille, mut en myöskään lähe mukaan tohon...

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Näin on käynyt kaksi kertaa enkä ole kertonut.

Ei ollut mullakaan eka kerta. Edellinen tapaus oli 10 vuotta sitten, silloin ahdistelu oli verbaalista. En tapauksen jälkeen halunnut olla tekemisissä miehen kanssa, sen verran pisti vihaksi. Juu, ja en tosiaan kertonut silloinkaan.

Kyllä tollanen tilanne voi tulla ihan yllättäen ja ilman, että ite on ollut mukana yllyttämässä! En kertonut kaverille. On helppo sanoa, että kertois mutta oikeassa tilanteessa se on vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Näin on käynyt kaksi kertaa enkä ole kertonut.

Ei ollut mullakaan eka kerta. Edellinen tapaus oli 10 vuotta sitten, silloin ahdistelu oli verbaalista. En tapauksen jälkeen halunnut olla tekemisissä miehen kanssa, sen verran pisti vihaksi. Juu, ja en tosiaan kertonut silloinkaan.

Mä en ole mitenkään vihainen edes , aika hämmästynyt kyllä kun pidin miestä sellaisena "nallekarhuna". Pidän hänestä hurjasti edelleen mutta ei ole korrektia iskeä toista naista vaimon mennessä vessaan.
Rehellisesti sanottuna en tiedä mitä ajatella, olen ollut ajattelematta ja jatkanut kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Alkoholi tekee kummia.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kertoisin miehelleni ja se saisi tehdä selväksi kaverin miehelle, että ei tarvitse toistua tämän enää.

No, mun mies tietää. Jätettiin asia sikseen tällä kertaa kähmijän tiedossa olevan luonteenlaadun takia. Jos yrittää vielä jotain, aion sanoa äijälle, et kertakin vielä, niin kerron vaimollesi. Vaikka en siis kerrokaan, mutta ei se sovinisti sitä tiedä.

Tasan heti kertosin ja tietäsin et jos miun ukko kähmis kaverii niin hääkin kertois

Minä en kerro siksi, että en halua rikkoa kaverin sydäntä. Ovat kuitenkin naimisissa ja ikuisuus yhdessäoloa takana. Mies on paatunut mulkku tässä mielessä, ja sen vaimon on pakko tajuta asia. En vain tiennyt, että jamppa on niin röyhkeä, että käy käpälöimään vaimonsa ystävää...

No eipä ne vaimot kaikkea tajua, eikä kyse ole silloin vaimon tyhmyydestä.
Jos toiseen luottaa, niin eihän sitä silloin toisesta näe, millainen mulkku on jos ei verekseltään kiinni jää. Ja luottamus on ja pysyy jos kukaan ei vaimolle kerro. Mies touhuaa mitä lystää ja kaveritkaan ei vaivaudu kertomaan!

Toivottavasti omat kaverit kertois, jos mun mies olis noin mulkku :o

Jos mun kaverin mies rupeis kähmimään, niin tasan tarkaan tekisin ukolle selväksi, että anti olla viimenen kerta ja jos mahdollista, juoksen oitis kaverini tykö kertomaan asian. Suuttuneena miehelle, niin toivottavasti kaverikin ymmärtäisi, etten asiaa hyväksynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:

Jos toiseen luottaa, niin eihän sitä silloin toisesta näe, millainen mulkku on jos ei verekseltään kiinni jää. Ja luottamus on ja pysyy jos kukaan ei vaimolle kerro. Mies touhuaa mitä lystää ja kaveritkaan ei vaivaudu kertomaan!

Jos mun kaverin mies rupeis kähmimään, niin tasan tarkaan tekisin ukolle selväksi, että anti olla viimenen kerta ja jos mahdollista, juoksen oitis kaverini tykö kertomaan asian. Suuttuneena miehelle, niin toivottavasti kaverikin ymmärtäisi, etten asiaa hyväksynyt!

Älä kuule viitsi kirjoittaa, että pidän tätä vaimoa tyhmänä!!! Törkeää. Hänen on vain pakko ummistaa silmänsä miehen tekosilta, ja se on hänen asiansa.

Ja siinä menisi sitten rikki ainakin miehen ja sinun ystävyyssuhde (tapauksen äijä on muutoin hyvä tyyppi), miehen ja vaimon suhde, jos mies on taitava valehtelija, vaimon ja kähmityn ystävyyssuhde. Sekä vielä kähmityn miehen ja kähmijän ystävyyssuhde, kun ei olisi mahd. teeskennellä, että mitään ei oo tapahtunut.

Kannattaisiko?

Hyi toi ois ihan hirveetä. :ashamed: Tuntuis pahalta kertoa kaverille tommosta ku ajattelee, miten pahalta se siitä tuntuis. Toisaalta ois väärin jättää kertomatta.

Ensimmäisenä mä kertoisin mun miehelle ja sen kanssa me mietittäis, mitä kannattas tehdä. Se varmaan neuvois mua kertomaan asiasta.

Mulla kävi näin päin, et mun kaveri oli meillä miehensä kanssa "pienissä sievissä" ja yritteli minun miestä muka minulta salaa... pyörähti jopa saunaan esittelemään tissinsä mun miehelle ja omallensa. Saunasta pois lähtiessä vaan tuumaili et ettehän kerro xxx:lle... Tuli ihan muina miehinä sit katteleen takkahuoneen puolelle töllöä mun kans sohvalle, vaikka kai tajusi et olin kuullut kaiken. Uskomaton tyyppi. En ole suoraan asiasta puhunut "ystävälleni" mutta hän on tuonut ilmi ettei kuulemma muista illasta sitten mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja kisu:
Mulla kävi näin päin, et mun kaveri oli meillä miehensä kanssa "pienissä sievissä" ja yritteli minun miestä muka minulta salaa... pyörähti jopa saunaan esittelemään tissinsä mun miehelle ja omallensa. Saunasta pois lähtiessä vaan tuumaili et ettehän kerro xxx:lle... Tuli ihan muina miehinä sit katteleen takkahuoneen puolelle töllöä mun kans sohvalle, vaikka kai tajusi et olin kuullut kaiken. Uskomaton tyyppi. En ole suoraan asiasta puhunut "ystävälleni" mutta hän on tuonut ilmi ettei kuulemma muista illasta sitten mitään...

Juu, on munkin yksi kaveri aikoinaan kännispäissään ex-miestäni pokaillut. Tiesin, että naisella ei ole saumaa, ja poistuin paikalta jättäen kärsivän näköisen exän selviämään yksin tilanteesta. Hihittelin itsekseni kauempaa. Ex ei ollut kovin kiitollinen:)

mua kähmi taas miehen kaveri, enkä kertonu siitä kenellekään. en kyllä vastannut kähmintään mutten toisaalta kieltänytkään. en halua satuttaa ketään, joten annan asian olla hamaan hautaan saakka. asiaan vaikuttaa vielä sekin, että olen itse lievästi ihastunut tähän kaveriin ja kaverikin on ihastunut minuun... mutta pidetään salaisuutena se. :)

Mies on paatunut mulkku tässä mielessä, ja sen vaimon on pakko tajuta asia..

"narsissi":

"ap":
Älä kuule viitsi kirjoittaa, että pidän tätä vaimoa tyhmänä!!! Törkeää. Hänen on vain pakko ummistaa silmänsä miehen tekosilta, ja se on hänen asiansa.

Ja siinä menisi sitten rikki ainakin miehen ja sinun ystävyyssuhde (tapauksen äijä on muutoin hyvä tyyppi), miehen ja vaimon suhde, jos mies on taitava valehtelija, vaimon ja kähmityn ystävyyssuhde. Sekä vielä kähmityn miehen ja kähmijän ystävyyssuhde, kun ei olisi mahd. teeskennellä, että mitään ei oo tapahtunut.

Kannattaisiko?

Ensimmäisestä kirjoituksestasi saa käsityksen, että todellakin pidät tyhmänä koska "onhan sen nyt hei pakko tajuta se!"

Ja etpä sinä tiedä mitä tulee tapahtumaan jos asiasta kerrot. Oma on asiasi, mutta jos olet jo päätöksesi tehnyt niin ei siitä sen enempää.

Kaikki ihmiset kun eivät reagoi automaattisesti samalla tavalla asioihin.

Mutta jos kävisi noin dramaattisesti, kuin asian esität niin;
Ei haittaisi tippaakaan jos menisi välit mieheen, siis ystäväni mieheen, joka loukkaa ystävääni pahasti kähmimällä minua! Samalla mies riskeeraa myös minun ja ystäväni välisen ystävyyssuhteen!
Miehen ja vaimon suhteeseen en pysty vaikuttamaan. Olen kuitenkin ystäväni puolella päätti hän mitä tahansa.
Tunnen kuitenkin ystäväni sen verran hyvin, että ystävyys säilyisi, jos asiasta olisi heti kerrottu, eikä salailtu viikkokausia.
Jos asiaa pitää salailla, niin tietenkin vaimo (ystäväni) ajattelee, että siellä on tapahtunut minunkin osaltani jotain sellaista, mitä ei voi hyväksyä. Se vasta ystävyyssuhdetta nakertaakin!

Entäpä jos pari onkin tehnyt pienen testin?
Mies ja vaimo ovat yhdessä sopineet testaavansa sinun luotettavuuttasi huumorimielellä?
Vaimo tietää, että mies kähmii, mutta et kerro asiasta vaimolle. mitä vaimo siitä ajattelisi? olisit silloinkin petturi.

itse kannatan rehellisyyttä.

Jos oma mies kaveria kähmisi, ei se tarkoita automaattisesti eroa. Vaan asioiden selvittämistä. Jos kaikki lyö avoimet kortit pöytään eikä mitään salailla, niin asiat voivat pysyä ennallaan ilman mitään suurempaa dramatiikkaa hyväksikäyttäen.
Ystäväni voi olla ystäväni kähmimisen jälkeenkin, jos hän ei ole lähtenyt leikkiin mukaan ja on ollut minulle rehellinen.
jne. jne.

Alkuperäinen kirjoittaja mut:

Just. Ja raiskaiskin on naisen syy vai? Koska nainen provosoi?

Mun mieheni tietää asiasta ja kertoi, että tämä jamppa yrittää kaikkea liikkuvaa. Eli siinä sulle syy yhtäkkiä yrittämiseen.

Ööö, siis toi oli ihan viaton kysymys, ei tarvitse kuumentua. Raiskaus ei todellakaan ole naisen syy.

Mua vaan hämmensi toi kysymys oikeesti. Ja kun mietin omien kavereideni miehiä, en voinut keksiä, miten kukaan heistä alkaisi kähmiä. Ellei sitten ilmassa olisi ollut jotain jo jonkin aikaa. Mutta siis ymmärrän nyt, et kaikkien kavereilla ei ilmeisesti ole yhtä kivoja miehiä.

Ja jos kyseessä olisi tollainen ilmiselvä kusipää niin todellakin kertoisin sille kaverille.

Yhteistyössä