M
mietinnässä on
Vieras
alkaisi ihan tosissaan "kosiskelemaan" sinua, niin kertoisitko tämän vaimolle?! Kyseessä perheellinen mies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Riippuisi siitä, onko vaimo mun ystävä vai ei.
Jos ei ole, niin en kertoisi. Miehelle tekisin selväksi, ettei todellakaan kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja mietinnässä on:alkaisi ihan tosissaan "kosiskelemaan" sinua, niin kertoisitko tämän vaimolle?! Kyseessä perheellinen mies.
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:kertoisin jos tuntisin naisen,niin haluisin että mullekkin kerrottaisiin.vastuu on molemmilla jos suhteen varattuun aloittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:kertoisin jos tuntisin naisen,niin haluisin että mullekkin kerrottaisiin.vastuu on molemmilla jos suhteen varattuun aloittaa.
Minä katson vastaavani vain siitä, että EN aloita sitä suhdetta! Sanon sen ihan omalla suullani suoraan sille miehelle silloin!
Jos sanoisin tuollaisesta sen miehen vaimolle, niin sitten saattaisin olla lopun ikääni epäilyksenalainen, vaikka miehen kiinnostus minua kohtaan olisi kuinka yksipuolista!
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:kertoisin jos tuntisin naisen,niin haluisin että mullekkin kerrottaisiin.vastuu on molemmilla jos suhteen varattuun aloittaa.
Minä katson vastaavani vain siitä, että EN aloita sitä suhdetta! Sanon sen ihan omalla suullani suoraan sille miehelle silloin!
Jos sanoisin tuollaisesta sen miehen vaimolle, niin sitten saattaisin olla lopun ikääni epäilyksenalainen, vaikka miehen kiinnostus minua kohtaan olisi kuinka yksipuolista!
mun mielestä vastuu siitä suhteesta on sen miehen ja miehen vaimon harteilla eikä kuulu pätkääkään kolmansille osapuolille, oli sitten rinnakkaissuhteita tai ei.