?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mut:Mut miten se mies nyt yhtäkkiä yritäis kähmiä mua? Ilman, että mitään olis ollu ilmassa? Jos tapaus todella tulisi yllätyksenä enkä olis ollut siihen itse vaikuttamassa, niin varmaan ehkä kertoisinkin. Riippuu ihan tilanteesta, kaverista, tapahtuneesta, miehestä...
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:Tasan heti kertosin ja tietäsin et jos miun ukko kähmis kaverii niin hääkin kertois
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Näin on käynyt kaksi kertaa enkä ole kertonut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Näin on käynyt kaksi kertaa enkä ole kertonut.
Ei ollut mullakaan eka kerta. Edellinen tapaus oli 10 vuotta sitten, silloin ahdistelu oli verbaalista. En tapauksen jälkeen halunnut olla tekemisissä miehen kanssa, sen verran pisti vihaksi. Juu, ja en tosiaan kertonut silloinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kertoisin miehelleni ja se saisi tehdä selväksi kaverin miehelle, että ei tarvitse toistua tämän enää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:Tasan heti kertosin ja tietäsin et jos miun ukko kähmis kaverii niin hääkin kertois
Minä en kerro siksi, että en halua rikkoa kaverin sydäntä. Ovat kuitenkin naimisissa ja ikuisuus yhdessäoloa takana. Mies on paatunut mulkku tässä mielessä, ja sen vaimon on pakko tajuta asia. En vain tiennyt, että jamppa on niin röyhkeä, että käy käpälöimään vaimonsa ystävää...
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:Tasan heti kertosin ja tietäsin et jos miun ukko kähmis kaverii niin hääkin kertois
Minä en kerro siksi, että en halua rikkoa kaverin sydäntä. Ovat kuitenkin naimisissa ja ikuisuus yhdessäoloa takana. Mies on paatunut mulkku tässä mielessä, ja sen vaimon on pakko tajuta asia. En vain tiennyt, että jamppa on niin röyhkeä, että käy käpälöimään vaimonsa ystävää...
No eipä ne vaimot kaikkea tajua, eikä kyse ole silloin vaimon tyhmyydestä.
Jos toiseen luottaa, niin eihän sitä silloin toisesta näe, millainen mulkku on jos ei verekseltään kiinni jää. Ja luottamus on ja pysyy jos kukaan ei vaimolle kerro. Mies touhuaa mitä lystää ja kaveritkaan ei vaivaudu kertomaan!
Toivottavasti omat kaverit kertois, jos mun mies olis noin mulkku
Jos mun kaverin mies rupeis kähmimään, niin tasan tarkaan tekisin ukolle selväksi, että anti olla viimenen kerta ja jos mahdollista, juoksen oitis kaverini tykö kertomaan asian. Suuttuneena miehelle, niin toivottavasti kaverikin ymmärtäisi, etten asiaa hyväksynyt!
Alkuperäinen kirjoittaja kisu:Mulla kävi näin päin, et mun kaveri oli meillä miehensä kanssa "pienissä sievissä" ja yritteli minun miestä muka minulta salaa... pyörähti jopa saunaan esittelemään tissinsä mun miehelle ja omallensa. Saunasta pois lähtiessä vaan tuumaili et ettehän kerro xxx:lle... Tuli ihan muina miehinä sit katteleen takkahuoneen puolelle töllöä mun kans sohvalle, vaikka kai tajusi et olin kuullut kaiken. Uskomaton tyyppi. En ole suoraan asiasta puhunut "ystävälleni" mutta hän on tuonut ilmi ettei kuulemma muista illasta sitten mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies on paatunut mulkku tässä mielessä, ja sen vaimon on pakko tajuta asia..
"narsissi":
No eipä ne vaimot kaikkea tajua, eikä kyse ole silloin vaimon tyhmyydestä.
Jos toiseen luottaa, niin eihän sitä silloin toisesta näe, millainen mulkku on jos ei verekseltään kiinni jää. Ja luottamus on ja pysyy jos kukaan ei vaimolle kerro. Mies touhuaa mitä lystää ja kaveritkaan ei vaivaudu kertomaan!
Toivottavasti omat kaverit kertois, jos mun mies olis noin mulkku
Jos mun kaverin mies rupeis kähmimään, niin tasan tarkaan tekisin ukolle selväksi, että anti olla viimenen kerta ja jos mahdollista, juoksen oitis kaverini tykö kertomaan asian. Suuttuneena miehelle, niin toivottavasti kaverikin ymmärtäisi, etten asiaa hyväksynyt!
"ap":
Älä kuule viitsi kirjoittaa, että pidän tätä vaimoa tyhmänä!!! Törkeää. Hänen on vain pakko ummistaa silmänsä miehen tekosilta, ja se on hänen asiansa.
Ja siinä menisi sitten rikki ainakin miehen ja sinun ystävyyssuhde (tapauksen äijä on muutoin hyvä tyyppi), miehen ja vaimon suhde, jos mies on taitava valehtelija, vaimon ja kähmityn ystävyyssuhde. Sekä vielä kähmityn miehen ja kähmijän ystävyyssuhde, kun ei olisi mahd. teeskennellä, että mitään ei oo tapahtunut.
Kannattaisiko?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mut:Mut miten se mies nyt yhtäkkiä yritäis kähmiä mua? Ilman, että mitään olis ollu ilmassa? Jos tapaus todella tulisi yllätyksenä enkä olis ollut siihen itse vaikuttamassa, niin varmaan ehkä kertoisinkin. Riippuu ihan tilanteesta, kaverista, tapahtuneesta, miehestä...
Just. Ja raiskaiskin on naisen syy vai? Koska nainen provosoi?
Mun mieheni tietää asiasta ja kertoi, että tämä jamppa yrittää kaikkea liikkuvaa. Eli siinä sulle syy yhtäkkiä yrittämiseen.