G: Jos joku haukkuu sinua palstalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annan räksyttää. Yleensä. Porvoilijaa vituttaa kahta kauheammin, ku ei reagoi. :D Ja tää koskee niitä tapauksia, ku asia halutaan vääntää perseelleen ja tartutaan sivulauseen yhteen sanaan.

Kysyin siksi kun mua haukuttiin tänään palstalla, vaikka en yhtään mitään pahaa ollut tehnyt. Huomasin kyllä että sama joka mua haukkui, haukkui muitakin palstalaisia koko ajan samassa ketjussa. Otin vissiin turhan itseeni, tuli vaan pahamieli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kysyin siksi kun mua haukuttiin tänään palstalla, vaikka en yhtään mitään pahaa ollut tehnyt. Huomasin kyllä että sama joka mua haukkui, haukkui muitakin palstalaisia koko ajan samassa ketjussa. Otin vissiin turhan itseeni, tuli vaan pahamieli.

Ei kannata, tai kiusaaja pääsee päämääräänsä jakamalla omaa huonoa oloaan muille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei kannata, tai kiusaaja pääsee päämääräänsä jakamalla omaa huonoa oloaan muille :hug:

Kiitos halista, totta mitä sanoit. Ei saa ottaa liian vakavasti :)

Ihmisillä on väärässäolemisenvapaus... :) Ja jos minua haukkuu, on väärässä. Aina ja ehdoitta. Minkäs minä sille mahdan?

Eli eipä jää kalvamaan moneksi kymmeneksi sekunniksi. Tietenkin mietin, miksi haukkuja tulee (jos niin pääsee käymään... :whistle: ) ja kun huomaan, että aihetta ei ole, jätän asian siihen.

Olen mäkin pari kertaa pahoittanut mieleni etten ole ollut enää sen jälkeen päivään tai kahteen palstalla ja aivan syyttä on haukuttu jos olen jostain mielipiteeni sanonut tai tehnyt jostain alotteen. Sossun alotukset on täällä näköjään tabu vähän jokaiselle, varsinkin joillekin harmaille. Mutta enpähän sossussa ole käynyt varmaan kohta vuoteen. Mä keksin aina jotakin mistä vois saada rahaa lisää ettei tarttis mennä sinne luukulle ruikuttaa vaikka ei sieltä meikäläinen mitään saa vaikka meniskin sinne.

Näin se yleensä menee. :'( Ensin mua alkaa pyörryttää, sitte itkettää. Sitten alan hyperventiloida ja silloin paperipussi auttaa. Sen jälkeen käyn sohvalle sikiöasentoon imemään peukkua hetkeksi ja heijaan itseäni lohduttavasti. Kun olen pahimmasta päässyt ohi, soitan psykologille ja vaadin kiireellisen tapaamisen.

Kuumimmat

Yhteistyössä