G: Järjettömin asia mistä miehesi syyttää SINUA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai täällä jonkun muunkin mies syyttää tavaroiden hukkaamisesta. Mies on vasta nyt vuosien jälkeen alkanut uskomaan, etten piilota ja hukkaa hänen tavaroitaan jatkuvasti. Ennen syy oli aina yleensä minun, vaikka en olisi ollut päiväkausiin edes samassa kaupungissa saati sitten siirtelemässä tavaroita asunnossa:D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
se hukkaa kaiken minkä käsistään laskee ja syyttää sit mua siitä ku en osaa sanoa missä ne tavarat on :xmas:

Juurikin näin. "Mihin olet laittanut mun koneen muistikamman? Hain sen postista kolme tai neljä viikkoa sitten ja laskin sen tähän keittiön pöydälle!" "Joo, mutta mä pyysin sua laittamaan sen siitä talteen, ettei muksut esim. kaada maitojaan sen päälle. Sanoit vieväsi sen työhuoneeseen." "Joo-o mutta siis mihin mä laitoin sen??" ":o".

Mä muuten lataan ostoskärryt väärin :D! En osaa katsoa riittävästi, että laitan painavat ostokset kärryn "alapäätyyn" ja kevyemmät sitten toiseen päätyyn. Enkä myöskään osaa latoa ostoksia em. järjestyksessä hihnalle kassalla. Pakkaamisesta puhumattakaan. Kaupassa minä kerään ostokset ja ojennan ne miehelle, joka lataa kärryt (jos yhdessä ollaan kaupassa). Tai sitten kiusallani lataan kärrit väärin ja hihitän kun se puhisten sitten järjestää niitä kärrejä :D! Huvittavan asiasta tekee se, että muussa elämässä tuo ihminen ei tajua järjestyksestä tuon taivaallista!

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Se luulee, että tuhlaan rahani kaikkeen turhaan kun ei tajua kuinka isot summat olen pistänyt ruokaostoksiin. Suurin osa mun vuoden tuloista on mennyt niihin. Jatkossa isken sille kuitit nenän eteen :kieh:

Joko tuore ja niin auvoisa parisuhde alkaa rakoilla :O ?

syyttää minua siitä että kihlamme purkaantui. tilanne oli se että hän oli jo vajaan vuodenpäivät vetänyt huumeita satunnaisesti, vetänyt tajuttomia perseitä, ollut putkassa yön autoon murtautumisesta, tullut hakattuna kotiin, ei ollut pitänyt lupauksiaan, ei tullut yöksi ollenkaan kotiin, laittoi ystävänsä ja kaljan juonnin parisuhteemme edelle.. ja niin edelleen. Minä sitten väsyneenä ja turhautueena annoin muutamaan otteesen sormuksen takaisin meinaten sitä että minähän en tuollaisen kanssa naimisiin mene! halusin että asiat muuttuvat.
Ja syy oli siis minun. hän on katkera siitä minulle että palautin sormuksen!!

Meillä ihan kaikki on mun syy. Mulla menee liian kauan aikaa kun käyn kaupassa, pyykit ei ole kaapissa, niitä on siis pesussa ja kuivumassa...Mä hävitän sen vaatteita pesussa, tai sit en just oo pessy jotain mitä se tarvii tai sit oon pessyt ja se ois tarvinnut sen just päälleen ja se on märkä, unohdan postin autoon kun tuon kauppakassit ja lapset sisään, mulla kun ei oo käsiä kaikkeen ja mieshän ei mitään kanna. Sitten valittaa mitä edes otit sen postin kun et tuonut sitä sisään, on sama vaikka ois luukussa siellä tien päässä. Tavarat on väärissä paikoissa, mä sotken, vaikka siivoon koko ajan toisten jälkiä. Kaikessa on aina jotain huonosti, ja sen se sanoo asiasta ku asiasta. Että tälleen.

Ei oikeastaan syytä varsinaisesti mistään, paitsi silloin kun itse jättää jotain sovittua tekemättä, niin asiat onkin MUN takia vaikeita, koska MIE teen niistä vaikeita :headwall: :(

Esim. mies lupaa olla kotona mun rakenneultran ajan, ja ilmoittaa edellisenpäivän illansuulla, ettei voikkaan olla kotona huomista. Mie kilahdan, ja alan kiukutella, kun kaikki menee persiilleen. Mies toteaa: "Hei, ainahan sä voit siirtää sitä aikaa, ei tarttee tehdä asioista monimutkaisempia!" :whistle:

Onnistuttiin ostamaan hackmann matador paistinpannu joka on maanantai-kappale, kaikki tarttuu pintaan kiinni kuin liimattuna. Kun sitten mies lauantaina paistoi sillä pekoneita, sai hepulin ja vika oli mun kun olin ostanut pazkan pannun... On hiukan aamuäreä, oli kovasti pahoillaan kyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Se luulee, että tuhlaan rahani kaikkeen turhaan kun ei tajua kuinka isot summat olen pistänyt ruokaostoksiin. Suurin osa mun vuoden tuloista on mennyt niihin. Jatkossa isken sille kuitit nenän eteen :kieh:

Joko tuore ja niin auvoisa parisuhde alkaa rakoilla :O ?

Ei rakoile, kiitos kysymästä. Oikein auvoisasti elellään edelleen :wave:

mies syyttä mua liiasta mäkätyksestä :kieh: ja mun mäkätyshän johtuu siitä että miehelle saa sanoa samat asiat sata kertaa ennenkuin jotain tapahtuu :kieh: Ja en myös kuulemma osaa kuivata kylppärin lattiaa :whistle: