G: iltapala

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kenguru";22863608]Illan paras:)[/QUOTE]

Kiitti, kiitti! :D Minkäs sitä ihminen himoilleen voi :D Tuo monen mainitsema pizza ois kans jees, ei vaan jaksa lähteä hakemaan :)


(ja tää jo alkaa kuulostamaan siltä että täällä ruudun toisella puolella istuis joku 100kg :D No, onneks ei! :) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä;22863644:
Tuiki tavallista ruisleipää päällä mustaleima emmentalia ja lakt marjajogurttia kaakaot meinaan unijuomaks vielä vetäistä että jaksais nukkua kun pitääklo6 töihin

Tsemppiä töihin! Olisipa kamalaa noin aikaiseksi lähteä töihin. Toki itsekin aikoinaan vuosia seitsemäksi ja pitkä matkakin. Vaihdoin alaa terveyden ja iän myötä ja onpas aamut rauhaa, eikä vähäunisena paniikkia nukkumaanmenosta.
Toki meilläkin aamulla kello soi, kun kuopus lähtee kouluun mutta itse kerkeää laitella paikat ja itsensä rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä;22863644:
Tuiki tavallista ruisleipää päällä mustaleima emmentalia ja lakt marjajogurttia kaakaot meinaan unijuomaks vielä vetäistä että jaksais nukkua kun pitääklo6 töihin

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, et mitenkä sä saat ton marjajugurtin pysymään leivän päällä? Mulla ei totta puhuen olis tullut mieleenkään kokeilla tuollaista makuyhdistelmää :whistle:
 

Yhteistyössä