Olipa muuten maukas iltapala

Kuulostaa hyvältä.

Meillä on pian iltapalana brietä, gorgonzolaa, paria kovaa juustoa, omenaa ja paprikaa tarjoiltuna suolakeksien kanssa. Ajattelin juoda myös lasillisen pari lasia viiniä.

Joululoma alkoi tänään, joten herkut on ansaittu. :)
 

Yhteistyössä