Leivoin nähkääs neidin 3 vee synttäreille mutakakun ja vein sen sitten samantien kelmuun käärittynä viileään tuonne kellarin tasanteelle.. Synttärit oli ja meni tiistaina -ja tänään sitten löysin sen kakun!
Olipa unohtunut tarjota.. Joten nyt pitää sitten uhrautua...
Pitäiskö vispata kermavaahtoa kyytipojaksi....