Hitto mikä maukas moka...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huppaloora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

huppaloora

Aktiivinen jäsen
29.11.2005
2 762
1
36
Leivoin nähkääs neidin 3 vee synttäreille mutakakun ja vein sen sitten samantien kelmuun käärittynä viileään tuonne kellarin tasanteelle.. Synttärit oli ja meni tiistaina -ja tänään sitten löysin sen kakun! :o Olipa unohtunut tarjota.. Joten nyt pitää sitten uhrautua... :p Pitäiskö vispata kermavaahtoa kyytipojaksi....
 

Yhteistyössä