G:Hyvä kirja

  • Viestiketjun aloittaja sikson
  • Ensimmäinen viesti
tässä
Minkä tyyppistä, oletko lukenut paljon aiemmin?

Aloitetaan palstan vakiosuosittelusta, Eve Hietamis: Yösyöttö. Jatketaan lisää vakiopalstaa: Cecelia Ahern ja Sophie Kinsella.

Äläkä unohda Harry Pottereita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamu-78:
Ehdottomasti Eve Hietamiehen Yösyöttö, oli todella hyvä.
Aika kevyt ja stereotyyppinen, mutta ihan hyvin kirjoitettu. Aihetta olisi voinut käsitellä tuoreemminkin.
Mie haluisin myös lukea tämän, mutta pitäs varmaan varata, kun aina on lainassa. Ootteko te muuten lukenu muita Eve Hietamiehen kirjoja, mun mielestä ne on jotenkin sekavia? Onko tää samaa sotkua?
 
metsänpeitto
Marjo Niemi: Juostu maa (samalta kirjailijalta myös Miten niin valo? mutta ensin mainitusta pidin paljon enemmän)

Maarit Verronen: Saari kaupungissa.

Ranya El Ramly: Auringon asema (tää tuntuu aluksi ehkä vaikealta ja sekavalta lukea, mutta siinä on oma kehämäinen rytminsä )

Erlend Loe: Supernaiivi.

Katri Tapolalta voisin suositella jotain, en osaa päättää :D Vaikka Näiden seinien sisällä emme näy. Tosin pidin enemmän Kalpeat tytöt -kirjasta, mutta se on ehkä niin lyyrinen että tuo ensin mainittu uppoaa useimpiin paremmin.



Mulla on joku ihme fiksaatio suomalaisiin naiskirjailijoihin, on siellä sentään toi yks norjalainen mies välissä.

Ai niin. Voisin vielä suositella toista norjalaista. Linn Ullman: Ennen unta tai sitten Kun olen luonasi.
 
Gabaldon fani
Alkuperäinen kirjoittaja Crazy Cat Lady:
Diana Gabaldonin Muukalainen ja sen jatko-osat. Hirveitä järkäleitä ensikatsomalta mutta niin hyviä ettei malttaisi kesken jättää.
Ahh, olet nainen minun makuuni :D Nuo on ihania järkäleitä. Seuraava kirja sarjaan on muuten ilmestymässä ensi kuussa joskus, Luiden kaiku.
 
-Lee Child on mun uusin ihastus. Jack Reacher on ihan pomo :D (lukemieni kirjojen hahmo siis..)

-Torey Haydenin tuotannon olen lukenut melkein kokonaan.

-Cecelia Ahernin Ihmemaa oli yllättävän hyvä verrattuna aiempiin häneltä lukemiini kirjoihin.

-Eppu Nuotiolta luin Maksun justiinsa, täytyy varmaan käydä ostamassa muutkin saman sarjan kirjat.
 

Yhteistyössä