olen ihan samaa mieltä itsestäniAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No jos nyt en kertoisi kuitenkaan kaikkea hulluuttani ihan julki.
olen ihan samaa mieltä itsestäniAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No jos nyt en kertoisi kuitenkaan kaikkea hulluuttani ihan julki.
Kuolen nauruunAlkuperäinen kirjoittaja fff:kolmonen oli vauva, ja päivä oli aivan kauhea alusta asti, kitinää vikinää, tee sitä hae tuota, ei mitään mikrotettavaa ruuaksi ja ukko töissä aamusta iltaan. vauva huusi koko päivän, ja kun menin vaippa vaihtamaan, tuli isommat 2v ja 4v tappelemaan kylpyhuoneeseen, kielsin pari kertaa ja sanoine ttä menkää pois tai olkaa nätisti.. eikä mitään älyä.. no otin sen kusta täynnä olevan vaipan ja heitin sen täysiä kylppärin lattiaan, sehän räjähti oikein ja oltiin kaikki neljä täynnä pissi-geelipalleroita, sekä kylpyhuoneen seinät ja katto. oikein mukava oli pestä vielä kaikki lapset j akylppäri siinä ketutuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja xx:oon kerran tapellu fyysisesti ku yks tyttö yläasteella otti mut silmätikuks ja oli aina tönimässä ja huutelemassa ku meni ohi niin kerran sit pyöritin sitä oikeen olan takaa hiuksista ja tönäsin päin lyhtypylvästä niin et veri tirsku nenästä. eikä ees kaduta koska sen jälkeen se ei enää kiusannu ja muistan vieläkin kaikki ne ilkeydet mitä se huusi.