G)Hulluin asia jonka olet tehnyt ihan muutama minuutti synnytyksestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
vähän OT mut miehen kans täs yks ilta muisteltiin pojan syntymää ja mä mietin sitte ääneen että minkähän kokoinen se kohtu on ihan loppuvaiheessa. no mies sitte siihe alko selittää :no eihän se iso ollut ku se näytti sitä mulle . se nosti sen siihen pöydälle ja punnitsi etsä muista?!"

joo.kulta se tais olla istukka.

hih,tää on paras!!!

vähän OT mut miehen kans täs yks ilta muisteltiin pojan syntymää ja mä mietin sitte ääneen että minkähän kokoinen se kohtu on ihan loppuvaiheessa. no mies sitte siihe alko selittää :no eihän se iso ollut ku se näytti sitä mulle . se nosti sen siihen pöydälle ja punnitsi etsä muista?!"

:laugh: Ihania nuo miehet... :D

Järjestelin treffejä pystyyn nukutuslääkärin kanssa. Mulla toi istukka ei taho irrota, ja nukutuslääkäri epiduraalia laittaessaan kyseli "Sovitaanko treffit nukutussalissa? Minä siihen "no, toki sovitaan"
Ja siellä nähtiin, hetken aikaan. Treffeistä en muista pajoa muuta kun että nukutuslääkäri sano "ai sä tulit sitten?" Minä että " toki jos sovitaan".

Oma äiti soitti just synnytyksen ollessa ohi.. Pieni nyytti rinnalla tuhisemassa :heart: .
Niitä näitä siinä juteltiin,kun kätilö palasi huoneeseen niin sanoin äidille,että täytyy lopettaa,kun istukka pitää nyt synnyttää,soitan myöhemmin,moi..
Äiti oli ollut ihan :o juu moi.. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ei meinannut aluksi ymmärtää ja moni jolle kertoi niin luuli sitä aluksi vitsiksi :D :laugh:

Mie makasin reporankana siinä synnytyssängyssä, kun olivat vieneet pojan keskolaan ja mietin vaan, että ihanaa kun se on ohi. Sitten huomasin pullataikinana löllyvän "tyhjän" mahani ja kävin sillä leikkimään :whistle: Käskin miestäkin tökkäsemään pari kertaa :ashamed: Noku se oli niin hassun näkönen, kun se aaltoili pitkään tökkäsyn jälkeen :snotty:

Mä olin niin kauhuissani synnytyksen jälkeen osastolle päästyäni etten uskaltanut liikkua siellä. Sitten kun päätin kuitenkin lähteä veskiin ja nousin sängyltä, valahti aivan järkyttävä määrä verta pitkin kinttuja lattialle. Kauhea häpeä iski, ja vaan kelasin pitkään hämärässä huoneessa että mitäs mä nyt teen. Sitten otin käsipaperia ja aloin pesemään sitä lattiaa.. en kehdannu soittaa hoitajaa paikalle.. :headwall:

siinä aikani siivoilin ja välillä kastelin niitä käsipapereita että sain sen lattian puhtaaksi. Ja vasta sitten veskiin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan asian vierestä mut:
onko tosi ettei ilokaasua enää saa?

Jyväskylässä keskussairaalassa ei kuulemma saa. Eikä vierailijoita isää ja isovanhempia lukuunottamatta. miksi? sen haluaisin tietää minäkin...

:laugh:

Synnytys kesti yli 16 tuntia ja kaveri kerkes soittelemaan jo monta kertaa siihen aikaan. Mie vastailin lääkehuuruissa mitä sattuu...Sitten kun tyttö oli jo syntynyt ja kaveri soitti niin unohdin sanoa että lapsi on jo syntynyt :laugh: Isäntä sitten perään soitteli tietoja :D

apua.. tää on kyl pakko kertoa. mun ystävä synnytti ensimmäistä lastaan ja vauvalla oli sitten tummat tuuheat hiukset, jotka luonnollisesti on ihan päätä myöten kun vauva tuolta alhaalta tulee. kaverin mies olis sit ollut katsomassa tätä tapahtumaa siellä alapäässä kun vauvan päälaki näkyi ja parkasi kauhuissaan että vauvan aivot on paljaana :laugh:

Ekan synnytyksen jälkeen nousin ylös ja kävelin huoneeseen juomaan kuohuviiniä ja klo oli 3.00 yöllä.

Tokan synnytyksen lopussa vitsailin lääkärin kanssa kun ei suostunut lisäämään epiduraalia ja en meinannut millään uskoa ettei se enää auttaisi.

Molemmilla kerroilla olen vitsaillut jostain kumman syystä jota en ymmärrä itsekkään

Ei siinä ihan heti mitään hullutuksia... Vasta seuraavana päivänä HYPÄHDIN sängylleni istumaan toinen jalka allani. Kantapää sattui sitten ihan suoraan värkin alle, jota oli juuri edellisenä päivänä tikattu. En kehdannut huutaa niin kovin kuin se sattui...

no tää tapahtu ennen synnytystä...Olin jo salissa silloin..känny soi ja vastasin.. eräästä lehdestä soittivat ja kysyivät olisiko hetki aikaa keskustella.. vastasin et muuten joo, mutta olen juuri synnyttämässä! Poika oli maalimassa noin tunnin päästä puhelusta. Kätilökin nauroi että kaikkea ovat varmaan kuulleet nuo lehtimyyjät mut tää oli huippu. Noh, siitä lehdestä ei oo enää soiteltu. Pojan synnytyksen jälkeen menin suihkuun ja "pesin" ja kuivasin pesuhuoneen lattiaa, kätilö vaan tuumas et se on muuten meidän homma. Poika oli alle 30min vanha silloin....

Yhteistyössä