G: hölmöimmät fobiat

Tuli tossa tupakalla käydessä mieleen omat fobiat, tai siis, aloin itsekin nauraa niille. Mä pelkään lintuja, ja nimenomaan pieniä lintuja,ja jostain syystä tossa pihalla pörräs talitintti, ja mä lähdin välittömästi sisään :D toinen mitä mä kammoksun, on jyrsijät, ihan sama onko päästäinen vai joku isompi, mä pelkään.
Onko muilla ns. hölmöjä fobioita?
 
Niin joo ja yläaasteella sain nimityksen....sanoivat että minulla on matofobia :D Kun sateisella säällä maantielle tuli matoja niin en voinut kävellä kunnolla kun mua iljetti ne. Varpaat kippurassa sitten yritin kävellä ja seurata etten vaan astu madon päälle :snotty:
 
Ai nii, unohdin ihahn kokonaan. Mä en tykkää yhtään olla pienessä veneessä, koska mulla on korkeanpaikan kammo, ja se vesi on syvää, eli olen korkealla :D ukko on mieletön paatti-ihminen, ja nauraa tolle aina..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Ai nii, unohdin ihahn kokonaan. Mä en tykkää yhtään olla pienessä veneessä, koska mulla on korkeanpaikan kammo, ja se vesi on syvää, eli olen korkealla :D ukko on mieletön paatti-ihminen, ja nauraa tolle aina..
Tää oli muuten aika looginen, epälooginen juttu! J :D ännä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Ai nii, unohdin ihahn kokonaan. Mä en tykkää yhtään olla pienessä veneessä, koska mulla on korkeanpaikan kammo, ja se vesi on syvää, eli olen korkealla :D ukko on mieletön paatti-ihminen, ja nauraa tolle aina..
Minäkin pelkään korkeita paikkoja mutta ei mulla veneessä tee tiukkaa. Ei siihen veteen samanlai putoa entä jos ilmasta putoais. Meillä mökki saaressa et vähän pakkokin pärjätä veneessä..
 
turilas
Alkuperäinen kirjoittaja niba:
En ui järvessä niin syvällä etten näe pohjaa. Koska en tiedä mitä siellä pohjassa on. :p Noh, kaks kesää kyllä jo niin menny, etten oo ollenkaan järvessä käyny.
Minulla on ihan sama pelko! Ja oksentamista pelkään myös. Kammoan nähdä kun joku harjaa hampaita *hyrr* tulee kylmät väreet! Hämähäkkejä, kovakuoriaisia, sarvijaakkoja jne inhoan myös, mutta tuo taitaa olla tavallista. Käärmeet, rotat yms on ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Ai nii, unohdin ihahn kokonaan. Mä en tykkää yhtään olla pienessä veneessä, koska mulla on korkeanpaikan kammo, ja se vesi on syvää, eli olen korkealla :D ukko on mieletön paatti-ihminen, ja nauraa tolle aina..
Minäkin pelkään korkeita paikkoja mutta ei mulla veneessä tee tiukkaa. Ei siihen veteen samanlai putoa entä jos ilmasta putoais. Meillä mökki saaressa et vähän pakkokin pärjätä veneessä..


Mä tiedän itekki, et toi on tosi tyhmä pelko. Mut ehkä se johtuu myös siitä, etten mä ole mikään huippu-uimari :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Niin joo ja yläaasteella sain nimityksen....sanoivat että minulla on matofobia :D Kun sateisella säällä maantielle tuli matoja niin en voinut kävellä kunnolla kun mua iljetti ne. Varpaat kippurassa sitten yritin kävellä ja seurata etten vaan astu madon päälle :snotty:
mulla on kans matofobia.. pyörällä ajaessa ja kävellen vältän tallomasta niita, jopa rattaiden kans liikkuessa väistelen parhaani mukaan :ashamed:
 
Sangria
syviä vesiä, pimeitä katuja, tyhjenevää kylpyammetta se pyörre siinä, ehkä se imaisee minut. matoja yyööök. autolla ajaessa isoja rekkoja en uskalla kunnolla ohittaa, ei se kyllä niin hölmö taida olla kuin noi mun muut pelot :D mä olen kanssa ajatellut muuten tota kun olen veneessä syvillä vesillä niin olen tosi korkealla :x ja mulla myös korkeanpaikankammo.
 
PainStain
Alkuperäinen kirjoittaja niba:
En ui järvessä niin syvällä etten näe pohjaa. Koska en tiedä mitä siellä pohjassa on. :p Noh, kaks kesää kyllä jo niin menny, etten oo ollenkaan järvessä käyny.
Sama! En ui "mustassa vedessä", ja pelkään vedenalaisia isoja kiviä lähes hysteerisesti x).
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
mä pelkään siltoja ja tunneleita... nehän voi sortua hetkenä minä hyvänsä!!!
just niin ne voikin! tämä myös mulla siis lisäksi. myös kerrostalot ovat vähän pelottavia. monta kerrosta päällekkäin, ennen me asuttiin kerrostalossa, ja ajattelin aina että jos se sortuu niin me jäädään alimmaisiksi :/
 
Rukoilijasirkka
Mä en pelkää, mutta mua inhottaa monet korut, metalliset, varsinkin messinkiset ja kullanväriset napit ja vetoketjut. :x :x Siis tulee pakokauhu, jos johonkin sellaiseen pitäisi koskea.

Mun sisko vihaa mitä vaan nappeja ihan ylikaiken.
 
Rukoilijasirkka
Laivalla ollessani vaikka mieluummin kaadun portaissa, kuin otan tukea siitä messinkisestä kaiteesta. Inhottaa myös, että ovenkahvat ovat sitä samaa haisevaa materiaalia. :$

Mulle se on tosi iso juttu.

Haluaisin myös ruokailuvälineiden olevan mieluiten muovisia tai sitten ihan niitä tavallisia, mutta ei missään tapauksessa mitään hopea tai kulta semmoisia, eikä sellaisia, missä on jotain kuvioita. :$
 

Yhteistyössä